Logistika a sklady

DACHSER: Dva roky se Světluškou

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic druhým rokem podporuje Světlušku, projekt Českého rozhlasu, který se věnuje dětem a dospělým se zrakovým postižením.

Spolupráce je to veskrze logistická – DACHSER zajišťuje pro Světlušku skladování propagačních předmětů a vybavení pro realizaci nadačních akcí. V loňském roce činila hodnota daru ve formě poskytnutých služeb čtvrt milionu korun.
 
„Podařilo se nám optimalizovat logistiku propagačních předmětů pro nadační akce Světlušky,“ říká Ing. Jan Pihar, General Manager DACHSER Kladno, a vysvětluje, „od počátku využíváme náš vlastní skladový systém MIKADO a systém elektronických objednávek přes EDI, a tak mají pracovníci Světlušky vždy dokonalý přehled o tom, v jakém stavu je daná objednávka a kolik materiálu se nachází ve skladu.“ DACHSER zavedl i automatickou evidenci takzvaných „safe bagů“, které slouží k odvodu finanční hotovosti ze sbírek.
 
Světluška je projekt s celostátní působností známý řadou nejrůznějších aktivit pro podporu nevidomých, ať už jsou to velké projekty či lokální sbírky například na středních školách. „Při takovém množství různých eventů, zejména pokud se jedná o sbírky, je zapotřebí dokonalé transparentnosti procesů. Jsme rádi, že máme za partnera společnost DACHSER, díky které jsou příprava propagačních předmětů na naše akce a skladovací procesy mnohem efektivnější a přehlednější,“ uvádí Přemysl Filip, ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu, který sbírkový projekt Světluška organizuje.
 
Kromě toho podporuje DACHSER Czech Republic Světlušku i v rámci svých dobrovolnických aktivit. Zaměstnanci společnosti pomáhají při stavbě Kavárny Potmě, která nabízí vidícím lidem u dobré kávy poznat, s jakými překážkami se potýkají lidé se zrakovým hendikepem. Také tradičního Nočního běhu pro Světlušku se zúčastňuje tým sportovců z DACHSERU.
 
V posledním ročníku jich pražskou Stromovkou běželo rovných čtyřicet. „Projekt Světluška nás oslovil především svým lidským přístupem, ale také jasnou strategií, jak lidem se zrakovým hendikepem pomáhat,“ vysvětluje Jan Polter, obchodní a marketingový ředitel DACHSER Czech Republic, a dodává, „jsem moc rád, že se podpory tohoto projektu účastní i dobrovolníci z řad našich kolegů.“

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button