Logistika a sklady
DB Schenker představuje inovaci na sledování leteckých a námořních zásilek
Vylepšená aplikace sledování zásilek přináší zákazníkovi rychlejší vyhledávání, umožňuje nastavení speciálních filtrů a nově nabízí možnost sledovat zásilku pomocí GPS.
DB Schenker Logistics rozšiřuje možnosti sledování zásilek prostřednictvím své nové služby Advanced Air & Ocean Tracking, která nabízí funkce pro rychlé vyhledávání. Pomocí speciálních filtrů a odkazů lze přizpůsobit informace a přijímat automatická oznámení ze systému. Zákazníci využívající službu DB SCHENKERsmartbox mohou kdykoli pomocí GPS na mapě sledovat, kde se jejich zásilky uložené v námořních kontejnerech aktuálně nacházejí. Pomocí snímače mají také k dispozici řadu zajímavých dat jako například informace o teplotě, vlhkosti, gravitační síle, náklonu či osvětlení.
Nová funkce eNotification umožňuje nastavit a uložit oznámení v systému DB Schenker pro konkrétní obchodní trasy a přístavy nebo letiště. Pokud dojde ke měně místa zakázky, nebo paramentů zakázky obdrží zákazník dle předem stanovených požadavků informaci do své e-mailové schránky.
„Mnozí naši zákazníci si přáli optimalizovat poskytované informace a mít možnost snadněji sledovat zásilky,“ řekl Diederick de Vroet, manažer globální námořní nákladní přepravy v DB Schenker Logistics. „Jsme rádi, že jsme mohli zákazníkům toto přání splnit. Náš systém nyní nabízí řadu nových možností, které úspěšně využívají někteří větší zákazníci. Systém je samozřejmě k dispozici všem našim zákazníkům,“ dodal.
K možnosti využívat novou funkci pokročilého sledování zásilek letecké a námořní přepravy je potřeba, aby byl zákazník zaregistrovaný. Registrace na webové stránce DB Schenker je jednoduchá, stačí kliknout na eServices na modré liště v horní části obrazovky, zvolit e-Schenker Portal a kliknout na Tracking v šedé nabídce nalevo a zadat požadované informace. Pokud zákazník potřebuje zjistit obecné informace o zásilce, může i nadále využívat službu Harmonized Tracking, u které registrace není nutná.