Logistika a sklady

Jones Lang LaSalle zkracuje svůj název na JLL a představuje nové logo

Nové jméno odpovídá požadavkům plynoucím z globálního působení společnosti i využívání digitálních aplikací.

Jones Lang LaSalle, společnost poskytující profesionální služby v oboru nemovitostí a správy investic do nemovitostí, oznámila změnu jména na „JLL“ a představila nové zmodernizované logo. Nový název a logo podtrhují globální působnost společnosti, její velikost i vizi do budoucna.
 
Zkrácené jméno a nové logo jsou:
– Výrazné a snadno rozpoznatelné po celém světě
– Snadno vyslovitelné a zapamatovatelné
– Vhodné pro digitální aplikace a mobilní kanály
 
Zkrácení jména na JLL je výsledkem přirozeného vývoje značky a představuje další fázi v její bohaté historii. Potvrzuje fakt, že společnost je nyní skutečně globální značkou, která působí na mnoha světových trzích a poskytuje široké spektrum odborných služeb. Je také způsobem, jakým se značka vyrovnává s různými komunikačními styly, jazyky a kanály v různých zemích a především s nárůstem digitální a online komunikace. 
 
Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer společnosti JLL, k tomu říká: „Přestože měníme naše jméno, naše základní firemní kultura založená na spolupráci, etickém přístupu k podnikání a přinášení skutečné hodnoty našim klientům a investorům zůstává stejná a neměnná. JLL se jednoduše vyslovuje a pamatuje, je vždy dobře viditelné a reprezentativní kdekoli na světě, kde poskytujeme služby našim klientům.“ Charles Doyle dále říká: „Naše logo JLL ‚Worldmark‘ symbolizuje globální společnost, která vyrůstá z místních kořenů, staví na širokém okruhu specializací a pomáhá svým klientům kdekoli je to potřeba.“
 

Přečtěte si také

Back to top button