Logistika a sklady

Nový design webových stránek DPD vychází vstříc potřebám Příjemců i odesílatelů zásielk

Přední poskytovatel přepravních služeb DPD spustil v úterý 24. června 2014 své webové stránky v novém designu.

Jejich hlavním přínosem je zpřehlednění informací pro koncové zákazníky, tedy příjemce zásilek. Ti mohou okamžitě zjistit, kde se nachází jejich zásilka, případně si jednoduše změnit termín a místo doručení podle svých preferencí. Web rovněž nabízí bližší informace o poskytovaných službách a výhodách přepravy s DPD.
 
Na nejvýraznější změny narazí uživatel na úvodní stránce, na které najde přehledný souhrn všech potřebných informací pro koncové zákazníky. Každý si zde může vyhledat aktuální polohu své zásilky, seznámit se s průběhem doručení nebo si najít nejbližší odběrné místo DPD ParcelShop. Z hlavní stránky je možné jediným krokem přejít k nejnovější webové aplikaci DPD Kurýr, která usnadňuje přímé spojení s kurýrem a umožňuje individuální přizpůsobení termínu i místa doručení zásilky.
 
Odesílatelé na úvodní stránce naleznou přehled služeb, průvodce, který pomůže se správným zabalením zásilky nebo důvody, proč přepravovat s DPD. Webová stránka je přímo propojena s novým portálem pro sledování zásilek. Ten pracuje se schématem pěti kroků, které srozumitelně ukazují trasu zásilky, například od expedice z e-shopu až po doručení domů nebo do odběrného místa DPD ParcelShop. Informace o pohybu zásilky jsou jasné a výstižné a cesta zásilky je pro větší názornost vyznačena pomocí ikonek. Zákazník se tak snadno dozví, kde se jeho zásilka právě nachází.  
 
„Mezi hlavní výhody nového webu patří atraktivní design, a stručný, ale zároveň ucelený přehled informací pro naše zákazníky. Ihned po vstupu na úvodní stránku si klienti mohou snadno vyhledat svou zásilku nebo vybrat službu, která jim nejvíce vyhovuje. Věříme, že se úprava webových stránek setká s kladnými ohlasy“, uzavírá Daniel Mareš, jednatel DPD CZ.
 

Přečtěte si také

Back to top button