Zprávy

FedEx se připravuje na rekordní vánoční sezónu

Společnost FedEx Corpje v období od tzv. Černého pátku (27. listopadu) do Štědrého dne (24. prosince) připravená celosvětově přepravit očekávaný rekordní počet 317 milionů zásilek, což proti stejnému období roku 2014 představujenárůst o 12,4 %.

Společnost očekává, že celosvětově v tomto rušném období zaměstná více než 55 000 sezonních pracovníků, mimo jiné manipulantů se zásilkami, řidičů a dalších pomocných sil.
FedEx v Evropě posílil svou pozici a má zde více než 16 000 zaměstnanců, flotilu více než 3000 vozidel, 39 letadel a 327 poboček FedEx.
 
Společnost FedEx je připravená odbavit obrovský objem zásilek, který bude v regionu přepravován a který roste v důsledku růstu elektronického obchodování a změn v nákupním chování spotřebitelů. Podle organizace
E-commerce Europe 15 % obyvatel Evropské unie nakoupilo zboží nebo služby přes internet od prodejců se sídlem mimo jejich domovský stát, což je o 25 % více než loni.
 
„Jsme rádi, že prodejci i spotřebitelé v tomto veledůležitém ročním období stále více důvěřují společnosti FedEx v tom, že jim zajistí spokojené svátky, uvádí Alain Chaillé, provozní viceprezident společnosti FedEx pro jižní Evropu. „Meziroční nárůst objemu zásilek přímo svědčí o tom, že zákazníci oceňují naše důkladné plánování předem, dodatečné zvýšení počtu sezonních pracovníků, nabídku produktů i nasazení našich lidí.“
 
„Během roku v Evropě i jinde na světě podnikáme různá opatření, abychom se připravili na tuto nejrušnější sezónu a zaručili, aby pro všechny naše zákazníky proběhly svátky v klidu,“ dodal Chaille. „Vedle investic do naší sítě a nabídky produktů těsně spolupracujeme se zákazníky, abychom porozuměli jejich potřebám a dovedli předvídat očekávané objemy.“
FedEx začíná přepravovat nízkonákladové zboží, jako například vánoční ozdoby, již v červenci. Zboží vyšší hodnoty se přepravuje hlavně v září a říjnu, kdy se začínají zásobovat maloobchodní prodejny. S blížící se vrcholnou vánoční sezónou se přepravují předměty vyšší hodnoty, například elektronika, obchodníkům a spotřebitelům, kteří objednávají online.
 
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button