Letecká doprava

Hodnota značky Emirates rostla čtvrtý rok v řadě, aktuálně činí 6,6 miliardy dolarů

Společnost se umístila mezi TOP 200 Global Brands a zůstává číslem 1 mezi aerolinkami a nejcennější značkou na Blízkém východě.

Společnost Emirates spojující lidi, místa a ekonomiky po celém světě se poprvé ve své historii dostala mezi TOP 200 největších značek světa na základě zprávy Brand Finance Global 500, jehož aktualizovaný žebříček pro rok 2015 byl publikován tento týden.
 
Hodnota značky Emirates v žebříčku TOP 500 nejcennějších značek světa stoupala čtvrtým rokem v řadě. Aktuálně letecká společnost zaujímá 196. místo, což znamená posun o 38 pozic během pouhých 12 měsíců. Úspěch značky Emirates stojí především na silném odhodlání, vynikajících službách a značných investicích do rozvoje.
 
Odhadovaná hodnota značky Emirates meziročně vzrostla o více než 21 % z 5,48 miliardy dolarů na 6,6 miliardy dolarů. Aerolinky zároveň dlouhodobě zaujímají pozici nejcennější značky na Blízkém východě a pozici nejcennější letecké společnosti.
 
„Emirates je globální společnost poskytující své služby zákazníkům z celého světa. S rozvojem byznysu musíme neustále rozvíjet také značku. Naše strategie nezahrnuje pouze marketing a sponzoring, k rozvoji značky přispívá vše, co děláme, včetně produktových inovací a poskytovaných služeb. Naši zákazníci jsou našimi nejdůležitějšími soudci a kritiky. Ocenění nejcennější letecká společnost na světě je pochvalou pro všechny naše zaměstnance, jelikož jsou to právě oni, kdo svou každodenní prací formují značku Emirates a pečují o ni. Síla značky Emirates nám zároveň dlouhodobě pomáhá pozitivně ovlivňovat celé odvětví a my budeme do jejího rozvoje investovat i nadále. Naším cílem je stát se přední světovou lifestylovou značkou a synonymem pro podnětné cestování a nové zážitky,“ řekl Tim Clark, prezident Emirates Airline.
 
David Haigh, generální ředitel Brand Finance, dodal: „Emirates zůstávají nejdůležitějším dopravcem na Blízkém východě. Hodnota značky 6,6 miliardy dolarů z ní navíc činí také nejcennější společnost v regionu a zároveň i nejcennější leteckou společnost světa. Rozsáhlý sponzoring v oblasti sportu a široká síť globálních linek přispívají k celosvětovému povědomí o značce. Základem značky Emirates však stále zůstávají především prvotřídní servis a maximální spolehlivost.“
V roce 2014 Emirates uvedly do provozu rekordní počet deseti nových linek obsluhovaných Airbusem A380, čímž byla letecká síť osobní a nákladní dopravy rozšířena na více než 145 destinací napříč šesti kontinenty, od Burkiny Faso po Buenos Aires. Společnost zároveň
 
navýšila počet letů do dvaceti stávajících destinací a poskytla tak cestujícím větší možnost volby. V roce 2015 Emirates vypravují v průměru 3 500 letů týdně se stále rostoucím počtem kombinací destinací, které mohou zákazníci z celého světa využít jak pro své volnočasové a pracovní cesty, tak pro přepravu nákladu. Rozšiřování letecké sítě jde ruku v ruce s růstem flotily. Aktuálně mají Emirates přes 230 letadel a navíc ještě potvrzené rekordní objednávky Airbusů A380 a Boeingů 777-300ER z let 2013 a 2014.
 
 
Rozhodujícím faktorem úspěchu jakékoliv značky ve vysoce konkurenčním globálním prostředí jsou investice do nejnovějších technologií, Emirates však věří, že významnou roli hraje především zákazník. V souladu se značkovou platformou „Hello Tomorrow“ vytváří Emirates příležitosti k propojování lidí a kultur prostřednictvím relevantních a smysluplných zážitků v rámci širokých sponzorských aktivit, které přispívají k pozitivnímu vnímání značky, budování povědomí a růstu afinity.
 

Přečtěte si také

Back to top button