Zprávy
TOC Europe 2018: Continental představuje novou směs Port Plus
Nová běhounová směs odolná proti prasklinám i oděru – prodlužuje životnost pneumatik i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Další plus v odolnosti proti oděru a životnosti: to je hlavní tahák nové běhounové směsi Port Plus od společnosti Continental. Premiéra této novinky proběhne na letošním TOC Europe v Rotterdamu – od 12. do 14. Června 2018
.
S motty „Spolehlivé pneumatiky. Inteligentní provoz. Efektivní terminály.” technologická společnost Continental představuje novou směs pro svou řadu výrobků konstrukce V.ply. Kromě produktů bude prezentován i systém monitorování tlaku pneumatik ContiPressureCheck společně s nadstavbou – ContiConnect. Návštěvníci najdou Continental Commercial Specialty Pneumatiky (CST) na stánku C26 v Rotterdam Ahoy, hala 1.
Port Plus: Odolná pneumatika s konstrukcí V.ply s delší životností
Ještě větší, čím dál vyšší a stále rychlejší. Prázdné kontejnerové manipulátory a stohovače pro nakládku a vykládání kontejnerů při své práci často zvedají náklad na jednom místě. Pneumatika se při této činnosti velmi rychle zahřívá a zvyšuje se tím opotřebení pneumatiky. Nová směs Continental Port Plus redukuje zahřívání pneumatiky, snižuje opotřebení a hlavně – podstatně prodlužuje životnost pláště. “ Vloni – během testů těchto pneumatik s novou směsí – jsme u některých našich zákazníků zaznamenali dokonce dvojnásobnou životnost pneumatik,“ říká Julian Alexander, produktový manažer pro segment Material Handling CST ve společnosti Continental.
Digitalizace: ContiPressureCheck a ContiConnect pro ještě větší efektivitu a bezpečnost
Bezpečnost a efektivita – dva klíčové faktory úspěchu v oblasti dopravy na překladištích a přístavech. Nízký tlak vzduchu v pneumatikách je stále častou příčinou defektů. Pro zajištění správného tlak a teploty pneumatik vyvinul Continental systémy monitorování tlaku pneumatik ContiPressureCheck (který je řešením ideálním pro jednotlivé vozidla) a ContiConnect (který je naopak ideálním řešením pro manažery firemních flotil). Senzory pneumatik jsou jádrem obou systémů. Inteligentní snímače neustále měří teplotu i tlak uvnitř pneumatiky a poskytují data, která jsou přenášeny dále: buď v kabině řidiče, nebo třeba na webovém portálu, se kterým pracuje správce vozového parku. Kromě toho, systém dokáže aktivně upozornit na stav pneumatiky, který potřebuje okamžitou akci – například dohuštění.