Logistika a sklady

Ani tentokrát lidé pomoc druhým nevzdali a v charitativní sbírce DPD přispívali na dobrou věc

Konec roku 2014 uzavřel předvánoční charitativní projekt společnosti DPD s názvem „A čeho se vzdáte vy?“.

Jeho cílem bylo umožnit co nejvíce lidem přispět na dobrou věc. Darovací akce, která se na sklonku loňského roku konala již potřetí, probíhala od 10. listopadu a jejím prostřednictvím se podařilo vybrat částku 64 500 Kč. Za tři roky konání akce si tedy neziskové organizace Arkadie, o.p.s. a Nadační fond Českého rozhlasu s projektem Světluška rozdělily už bezmála 500 000 Kč.
 
O charitativní sbírce informoval reklamní spot, ve kterém se herec a režisér Jakub Kohák a jeho dvě společnice při posezení v restauraci vzdají svého dezertu i kávy a ušetřené peníze zašlou prostřednictvím webové stránky www.acehosevzdatevy.cz přímo neziskovým organizacím. „Každoročním cílem projektu je podpořit všechny zájemce o pomoc a přesvědčit je, že i drobnost, které se sami vzdají, může výrazně pomoci ostatním,“ komentuje hlavní myšlenku sbírky Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD.
 
„Jsme velice potěšeni, že i v letošním roce se nám společně s našimi zákazníky podařilo přispět nemalou finanční částkou na aktivity organizací, které usilují o důstojný a plnohodnotný život lidí se zdravotním postižením,“ dodává O. Vaňha.
 
Finanční příspěvek byl kromě sbírky Světluška, kterou společnost DPD podporuje již od jejího vzniku, určen také společnosti Arkadie. „Vážíme si peněz získaných z akce A čeho se vzdáte vy? nejen pro jejich přínos při zajištění financování pravidelné dopravy dětí s postižením, ale také proto, že celou kampaň chápeme jako propagaci aktivit naší organizace,“ řekl ke spolupráci Karel Klášterka, projektový manažer Arkadie, o.p.s.
 

Přečtěte si také

Back to top button