Logistika a sklady

cargo-partner rozšiřuje portfolio železničních přepravních služeb po Hedvábné stezce do České republiky

Mezinárodní poskytovatel přepravy a info-logistiky představil od počátku roku řadu nových služeb pro železniční dopravu z Číny do České republiky, jakož i vlakovou konsolidaci LCL z Japonska.

Vlivy dopravních omezení spojených s pandemií COVID-19 vedly k nedostatku kapacit v námořní i letecké dopravě mezi Čínou a Evropou. V důsledku toho železniční doprava po Hedvábné stezce získává na oblibě jako spolehlivá, nákladově efektivní a ekologická alternativa. Společnost cargo-partner patří mezi průkopníky v přepravě zboží po této trase a vzhledem k rostoucí poptávce neustále rozšiřuje své importní a exportní portfolio služeb. Pro klienty v České republice provozuje pravidelné LCL linky z Xi’anu do Prahy a zboží konsoliduje na skladu v Šanghaji. Samozřejmostí je servis pro celokontejnery ze stejných destinací. Letos přibyla nová linka z Číny a poskytovatel logistiky plánuje další nové spojení.

Nová trasa z terminálu Jinhua do České Třebové

V první polovině roku 2021 společnost cargo-partner představila nové FCL řešení železniční přepravy z čínského terminálu Jinhua do České republiky s aktuálním tranzitním časem 30 až 35 dní. Poskytovatel logistiky má v České republice specializovaný tým železniční dopravy a vidí na této trase velký potenciál. Jiří Jelínek, jednatel společnosti cargo-partner v ČR, uvádí: „Díky našemu FCL spojení z Jinhua jsme schopni poskytnout zajímavé alternativní dopravní řešení pro oblast Shanghai a Nigbo. V zemi už obsluhujeme několik důležitých zákazníků a v budoucnu plánujeme tento servis ještě rozšířit.“

Plánované spojení mezi Čínou a Českou republikou pro import a export

V budoucnu cargo-partner plánuje rozšířit svou nabídku železniční přepravy o nový LCL a FCL servis z čínského Xi’anu přes Ukrajinu a s novým vstupem do EU přes terminál Dobrá do České republiky. Jedná se o alternativní vstup do ČR, kde kapacita není ještě plně využitá a průchodnost od uvedeného vstupu do Evropské unie je zatím velmi dobrá a s velkou perspektivou rozvoje do budoucna. Jiří Jelínek vysvětluje: „Tento přírůstek k existujícímu portfoliu železniční dopravy v České republice nám umožňuje nabídnout našim zákazníkům spolehlivou alternativu k letecké a námořní přepravě s nízkým rizikem přetížení a krátkými dodacími lhůtami. Kromě toho dokážeme zajistit snadnou celní manipulaci a rychlou domácí distribuci. Jako další krok v současnosti vyvíjíme odpovídající exportní servis z České republiky do Číny.“

Nové kombinované linky z Japonska

Poskytovatel logistiky kromě řešení železniční dopravy z Asie do Evropy nabízí i pravidelné spojení na Východ a organizuje ucelené vlaky přes novou Hedvábnou stezku. V tomto roce doplnil své portfolio o kombinaci námořního a železničního řešení, nyní poskytuje týdenní FCL a LCL spojení intermodální námořní / železniční dopravy z Tokia, Jokohamy, Nagoyi, Kobe a Toyama Shinka do Polska a Německa s další distribucí v celé střední a východní Evropě. Všechna řešení železniční přepravy cargo-partner nabízí v režimu door-to-door, včetně vyzvednutí a dodání, celního odbavení, skladování a správy zásob, jakož i se širokou škálou služeb s přidanou hodnotou. Díky GPS lokátoru, kterým je vybaven každý kontejner, mají zákazníci úplný přehled o pohybu jejich zásilek. Efektivní komunikace a plná transparentnost během celé dopravy je zabezpečena prostřednictvím platformy pro řízení dodavatelského řetězce SPOT.

Přečtěte si také

Back to top button