Jan Kodada řídí marketing české pobočky Gebrüder Weiss
Logistická společnost Gebrüder Weiss posiluje a rozšiřuje svůj marketingový tým v České republice. Jan Kodada, dosavadní obchodní ředitel, je nově zodpovědný za rozvoj a řízení marketingového oddělení. Roste nejen poptávka po dopravních službách, ale i po komplexních logistických službách. „Mojí ambicí je posunout český Gebrüder Weiss blíže zákazníkům a zvýšit podíl logistických služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ prozrazuje Jan Kodada.
Jan Kodada se v oboru logistiky pohybuje více než 20 let. Během své profesní kariéry působil ve společnostech MTC a Lagermax. Od roku 2008 je věrný společnosti Gebrüder Weiss, kde postupně zastával funkci obchodního ředitele pro oblast Čechy a od 2012 také prokuristy. Nyní se k jeho kompetencím přidává ještě management marketingového týmu a taktéž zodpovědnost pro oblast Moravy. Je absolventem magisterského a následně doktorského studia na Fakultě dopravní na ČVUT.
Být více vidět
Jedním z hlavních cílů Jana Kodady je být více vidět. „Díky skvělé firemní kultuře, vzdělávacím procesům nebo internímu kariérnímu řádu, disponujeme jedinečným know-how v oblasti logistiky a poskytování komplexních přepravních služeb. Rád bych, aby česká pobočka Gebrüder Weiss byla vnímána jako subjekt, který je prvotřídním odborníkem, špičkovým expertem v oboru a postupně se stala první volbou pro české zákazníky. Naší metou je stát se etalonem přepravních a logistických služeb, chceme být tím, s kým se ostatní chtějí srovnávat. Jak v inovacích, tak poskytovaných službách,“ říká Kodada. Doplňuje, že již nyní se ke kmenovým zákazníkům Gebrüder Weiss řadí významné firmy z oblasti automobilového, chemického nebo strojírenského průmyslu, stejně jako z oblasti hi-tech a e-commerce. Gebrüder Weiss jim poskytuje nejenom kompletní servis v podobě přepravních a logistických služeb, ale také speciální řešení pro mimořádně citlivé zboží.
Letos navíc zaznamenala česká pobočka Gebrüder Weiss významný milník v podobě zprovoznění moderní logistické pobočky v parku LiNK v Hradci Králové. Terminál o rozloze přibližně 2 000 metrů čtverečních poskytuje více jak dvojnásobnou plochu pro překládku přepravovaného zboží. Zaměstnanci se zároveň mohli těšit na nové kancelářské prostory na 160 metrech čtverečních.