Logistika a sklady

Společnost DPD získala Cenu Arkadie za rok 2012

Společnost DPD byla oceněna Cenou Arkadie za rok 2012.

Společnost Arkadie, která se věnuje komplexní péčí o zdravotně postižené, uděluje každoročně tuto cenu svému nejvýznamnějšímu podporovateli. Pro minulý rok se jím stala právě společnost DPD, která s Arkádií spolupracuje hned na několika úrovních. Největším přínosem je však sponzorské poskytování přepravních služeb a finanční dar pro podporu činnosti, který byl vybrán v rámci kampaně „A čeho se vzdáte vy?“.
 
Hlavním posláním občanského sdružení Arkadie je podpora důstojného života dětí a dospělých se zdravotním znevýhodněním v jejich přirozeném prostředí a ve spolupráci s rodinou. Občanské sdružené bylo založeno v roce 1990 a od té doby se věnuje mnoha projektům na území Ústeckého kraje. Denní stacionáře, chráněné dílny, provoz rehabilitačního zařízení, výuka ve speciální škole, hipoterapie či pravidelná mikrobusová doprava jsou jen příklady několika z nich.
 
Ve společenských prostorách teplického zámku byla předána výkonnému řediteli společnosti DPD Oldřichu Kalábovi Cena Arkadie za rok 2012. Ocenění má již několikaletou tradici a uděluje se největším podporovatelům za uplynulý rok. Ručně vyrobenou keramickou kachli předala ředitelka správní rady Arkadie Jana Brežná a ocenila tak dlouhodobou spolupráci se společností DPD. Nejdůležitějším prvkem spolupráce obou partnerů je sponzorské poskytování přepravních služeb, které umožňuje dopravu výrobků z chráněných dílen k zákazníkům v rámci celé České republiky. Zároveň tak může chráněná dílna spolupracovat s partnerskou organizací Lebenshilfe v Německu. Při příležitosti převzetí Ceny Arkadie Oldřich Kaláb mimo jiné řekl: „Tady děkujete sponzorům. My děkujeme Arkadii, že máme možnost ji při její činnosti podpořit a rádi v tom budeme pokračovat.“
 
Kromě toho byla Arkadie jednou z organizací vybraných do internetové charitativní akce „A čeho se vzdáte vy?“, kterou DPD představila loni v předvánočním čase a probíhala skrze  facebokovou aplikaci na stránkách DPD. Návštěvníci webových stránek se vzdávali virtuálních každodenních požitků ve prospěch potřebných. Charitativní aplikace byla podpořena dvěma video spoty s Jakubem Kohákem v hlavní roli. Přispívání bylo založeno na systému, že i malý obnos může znamenat velkou pomoc. Lidé si mohli vybrat z mnoha možností, čeho se vzdají, např. denní tisk, káva, svetr s jelenem, večerní drink, apod. a odpovídající sumu poukázat na účet zvolené charitativní organizace.
 
Zástupci vedení Arkadie převzali v sídle společnosti DPD v Praze Modleticích šek s částkou vybranou skrze aplikaci a dar od zaměstnanců, kteří se v průběhu prosincového firemního dne vzdali nejen peněžních částek, ale i vánočních dárků v podobě spacáků a karimatek. Předávání se zhostil výkonný ředitel DPD Oldřich Kaláb společně s hercem a režisérem Jakubem Kohákem. “Firma DPD se stala jedním z našich nejvýznamnějších sponzorů”, řekl Karel Klášterka, projektový manažer Arkadie. Společnost DPD navíc neustále hledá další cesty, jak s činností společnosti Arkadie seznámit své zaměstnance i klienty a pomoci dobré věci.
 
Společnost DPD 
Denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.
 

Přečtěte si také

Back to top button