Logistika a sklady

Dachser a cargo do Asie

Dachser a cargo do Asie. Dachser Air & Sea Logistics rozšiřuje svůj charterový program na trase mezi Šanghají a Frankfurtem nad Mohanem na období od května 2022 do dubna 2024. Společnosti to umožní i nadále nabízet svým zákazníkům spolehlivé přepravní kapacity. Dachser létá dvakrát týdně na trase mezi Asií a Evropou se širokotrupým letadlem, které najednou přepraví 33 tun nákladu.

Charterový program společnosti Dachser nabízí zákazníkům využívajícím letecké přepravy dodatečnou kapacitu, na kterou se ve svém plánování mohou spolehnout – zejména nyní, kdy jsou obchodní trasy mezi Asií a Evropou vážně zasaženy důsledky lockdownu v Šanghaji a válkou na Ukrajině a souvisejícími sankcemi. „Poptávka našich zákazníků po charterové kapacitě zůstává stále vysoká,“ říká Timo Stroh, Head of Global Air Freight skupiny Dachser, a dodává, „proto jsme vytvořili naši vlastní přepravní síť s pravidelným spojením mezi Asií, Evropou a Severní Amerikou, abychom na těchto trasách mohli nabízet flexibilní řešení.“

Přečtěte si také

Dachser a cargo do Asie

Dopady, které má současná situace na světové trhy, pociťuje i letecká nákladní doprava. Nedostatek kapacit už byl na trhu před vypuknutím pandemie koronaviru, současná situace se však nedávno výrazně zhoršila. Uzavření vzdušného prostoru kvůli válce na Ukrajině prodlužuje lety přibližně o dvě a půl hodiny. To znamená, že musí být přepravováno více paliva, jehož cena se zvýšila a jeho hmotnost snižuje kapacitu pro letecké cargo.

„Provozováním našich vlastních charterových spojení se nám otevírají kapacitní možnosti a dává nám to jistý stupeň nezávislosti s ohledem na manipulaci,“ uvádí Timo Stroh. Letecká síť nákladních přeprav společnosti Dachser je také úzce napojená na evropskou síť pozemních přeprav společnosti, takže její zákazníci mohou profitovat z realizace leteckých zásilek mezi Evropou a Asií od začátku až do konce. „Dokonce i v těchto turbulentních ekonomických časech se držíme vlastních charterů  a zajišťujeme pro naše zákazníky předvídatelné přepravní kapacity,“ uzavírá Timo Stroh.

Zdroj
TZ

Přečtěte si také

Back to top button