Logistika a sklady

DACHSER otevřel novou pobočku v Neumünsteru

Mezinárodní logistický provider DACHSER otevřel novou pobočku v německém městě Neumünster. Provoz překládkového terminálu byl zahájen už 31. srpna a postupně se rozšiřoval. Na začátku října pak začal terminál odbavovat i zásilky s mraženým zbožím.

Méně než rok trvala výstavba logistického areálu o velikosti 7 000 m2 v průmyslové zóně na jihu města Neumünster, která bude obsluhovat rozsáhlý region v německé spolkové zemi Šlesvicko-Holštýnsko a do níž DACHSER investoval 17,4 miliony euro. Z toho je pět tisíc metrů čtverečních určeno pro zpracování zásilek s průmyslovým zbožím, 2 000 m2 potom pro mražené potravinářské zboží. Terminál má 76 nakládacích bran a dalších 60 parkovacích míst je k dispozici v areálu o velikosti 57 000 m2. Na logistický terminál navazuje administrativní budova s 1 300 m2 kancelářských prostor. Otevřením této nové pobočky DACHSER vytvořil 40 nových pracovních míst.

Přečtěte si také

„Naše nová pobočka v Neumünsteru je jedním z nejmodernějších logistických center v celé naší síti,“ říká Alexander Tonn, Managing Director European Logistics Germany společnosti DACHSER, a dodává, „má ideální polohu pro napojení centrální části a severu regionu Šlesvicko-Holštýnsko na naši panevropskou síť pozemních přeprav. Naši zákazníci v regionu budou profitovat z rychlých přepravních časů a tradiční vysoké kvality našich služeb.“ Díky příznivé poloze na silnici B205, která poskytuje přímé napojení na dálnici A7, má nová pobočka v Neumünsteru excelentní přepravní spojení. Vyzvednutí i dodání zboží v rámci celého Německa, kde má DACHSER téměř 40 poboček evropské logistiky, je tak možné do 24 hodin.

Moderní vybavení

Při vybavování nové budovy byla prioritou DACHSERU digitalizace. Příjezd kamionů je plně automatizovaný a funguje na bázi rozeznávání poznávacích značek. Řízení areálu a na rampách probíhá digitálně, přičemž procesy v překládkovém terminálu jsou podporovány pomocí tabletů a mobilních terminálů. Navíc jsou zde instalovány informační tabule a dotykové obrazovky, které poskytují potřebné informace řidičům. „Digitální technologie představují nedílnou součást provozu na pobočce tak, aby mohly logistické procesy probíhat co nejplynuleji a nejefektivněji,” vysvětluje Jan-Ferdinand Lühmann, Operations Manager pobočky DACHSER Neumünster, a dodává, „toto moderní pracovní prostředí přináší výhody pro naše zákazníky, zaměstnance i partnery.”

Přečtěte si také

Back to top button