Logistika a sklady

DPD s novou image kampaní

Po úspěšném charitativním projektu s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, díky kterému společnost DPD přispěla nemalou částkou na podporu a rozvoj několika neziskových organizací, přichází tato společnost s novou image kampaní, jejíž hlavním cílem bude dál doručovat radost.

V rámci kampaně bude probíhat soutěž na sociálních sítích a internetových stránkách. Soutěž bude podpořena spoty v rádiu a výherce pak bude mít jedinečnou možnost vyhrát dárky tematicky odpovídající postavám a ději z kampaňového videospotu.
 
Po předchozím úspěšném projektu se společnost DPD rozhodla dál rozdávat radost mezi své zákazníky. Proto od 20. května do 20. června spouští novou image kampaň, ke které vznikl online spot, kde hlavní roli vtipně neztvárnil nikdo jiný než herec a režisér Jakub Kohák. Ten se společností DPD spolupracuje již delší dobu a aktivně jejich kampaně podporuje. Veškeré informace budou publikovány na webových stránkách www.dorucujemeradost.cz, kam také bude směřována veškerá další komunikace. Video podpoří partnerské servery youtube, novinky.cz a super.cz.
 
Bannery budou k vidění na hlavních stránkách internetových médií seznam.cz, aktuálně.cz a iDnes.cz. Návštěvníci těchto stránek tak budou mít možnost být jedním klikem přesměrováni na webové stránky, kde se budou moci zúčastnit soutěže o dárky tematicky odpovídající postavám a ději z kampaňového promo videa. Soutěž bude podpořena dvaceti spoty na Rádiu Express, a to od 27. května 2013. Účastník soutěže vyplní co, komu a za jakým účelem by chtěl vybraný dárek poslat. Vzhledem k tematice videa se bude hrát o kytaru, model letadla, perlový náhrdelník nebo model automobilového veterána. V případě výhry soutěžící obdarují své přátele či známé, kterým odpovídající dárek přiveze osobně sám Jakub Kohák.
 
„Věříme, že se i tento projekt setká s neméně úspěšným ohlasem a pojem DPD se tak pro naše zákazníky stane synonymem společnosti, která mezi ně doručuje nejen objednané zásilky, ale především radost,“ řekl za společnost DPD Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel.
 
Společnost DPD
Denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.
 

Přečtěte si také

Back to top button