Logistika a sklady

FM Logistic převzala inovativní řešení od společnosti Baléa

FM Logistic převzala inovativní řešení od společnosti Baléa, aby uspokojila požadavky svých zákazníků na kvalitu.

Kvalita za přijatelnou cenu: FM Logistic zná potřeby svých zákazníků. Jak nabídnout vhodný proces kontroly za nejlepší cenu? Díky blízké spolupráci se zákazníkem a poskytovatelem logistických služeb, bylo společností Balea vyvinuto spolehlivé, nákladově efektivní a inovativní řešení Solea pro kontrolu kvality vychystávání objednávek.
 
Od roku 2009 snižují FM Logistic a její zákazník L´Oréal v Rusku náklady na kontrolu při vychystávání objednávek za současného zachování nebo i zvýšení kvality.  V rámci tohoto projektu FM Logistic i L’Oréal zvolili spolupráci se společností Balea, specialistou na váhy integrované na manipulační technice. Protože příprava objednávek je prováděna pro několik distribučních kanálů, byl vybrán rámec řešení umožňující jejich kvalitativní kontrolu v reálném čase:
 
Rámec inovativních řešení
FANGO: vozík na vychystávání kusových objednávek, který je schopný připravit až čtyři objednávky najednou a je přímo propojen se systémem řízení skladových zásob.
PICKER: vozík s vážícími vidlicemi užívaný pro vychystávání kompletních kartonů.
PICKER MIXTE: technologie kombinující oba systémy, která umožňuje vychystávání prodejních jednotek a kompletních kartonů zároveň.
 
„Na základě našich znalostí a zkušeností s přípravou objednávek jsme v roce 2008 přišli s komplexním řešením pro kontrolu s názvem SOLEA, jež může být použito v jakémkoliv průmyslovém odvětví. V roce 2009 jsme začali úzce spolupracovat s FM Logistic na integraci SOLEA do systému vychystávání objednávek zákazníka v Rusku.“ vysvětluje Vassili COSMAS – Zástupce Generálního ředitele společnosti Balea.
 
Solea je uživatelsky jednoduchá aplikace vyžadující minimální školení, a proto ji mohou využívat zaměstnanci FM Logistic ve všech zemích, kde společnost působí. Kvalita je kontrolována za použití skeneru v kombinaci s kontrolou váhy při každém vložení položky na podpěru, takže je velmi přesně odhalena jakákoliv absence nebo naopak nadbytečné množství zboží.   
 
Tento příklad z Ruska je důkazem toho, že FM Logistic plní své závazky klientům týkající se kvality a výkonu.
První integrace řešení Solea proběhla v roce 2010 pro vychystávání kusových objednávek. Záměrem bylo zvýšit produktivitu o 25%; dnes přináší výsledky s takovou mírou kvality, která je v souladu s požadavky zákazníka. Po tomto prvním úspěchu se FM Logistic rozhodla rozšířit řešení i na vychystávání kartonů.
 
Vyzkoušené řešení, které je nyní připraveno k široké aplikaci
FM Logistic si stanovila ambiciózní plán: „Identifikovali jsme 30 prioritních případů, pro které bude dané řešení přínosem a plánujeme do nich v roce 2014 a 2015 investovat 1.5 milionu EURO. Projekt se týká všech zemí a všech sektorů. Jsme přesvědčeni, že přinášet našim zákazníkům inovativní řešení je absolutní prioritou v našem podnikání.“ shrnuje Jean-Marc TOLINI – Continual Improvement Manažer skupiny FM Logistic.
 

Přečtěte si také

Back to top button