Motorismus

Nové jméno ale stejný specialista na LCV

Nové jméno ale stejný specialista na LCV. Značka LeasePlan sice zmizela z trhu, nicméně i pod novým jménem Drivalia Lease zůstal stejný tým specialistů s velkými zkušenostmi z oblasti operativního leasingu užitkových vozidel. Navíc má za zády skupinu Crédit Agricole, 10. největší banku světa.

Společnost LeasePlan si za 30 let působení na našem trhu vydobyla velmi silnou pozici v operativním leasingu. V posledních třech letech se pak jako jedna z mála specializovala i na segment LCV (light commercial vehicles) neboli lehká užitková vozidla. A to nejen na klasické furgony, ale i na mnohem složitější nástavby a vestavby. Ty totiž vyžadují technické know-how, které získala mimo jiné i realizací velkých zakázek. Jmenujme tu největší z poslední doby, a to skoro 200 vozidel od 3,5 do 18 t s chladírenskými nástavbami pro společnost Makro Cash & Carry

Nic se nemění

Přestože nový vlastník LeasePlanu, italská Drivalia, neměl žádné velké zkušenosti ze segmentu přestaveb, dobře si uvědomil jeho velký potenciál i pozici firmy na českém trhu. Ponechal si proto tým specialistů vedených Janem Petráněm, aby i nadále rozvíjeli tento byznys. I pod novou značkou Drivalia tak zájemci najdou stejné služby, na které byli zvyklí u LeasePlanu, tedy full-service leasing. Drivalia vyjde vstříc jak velkým flotilám typu Makra, tak i malým firmám či jednotlivým živnostníkům. Každý dostane stejný servis. 

Jan Petráň

Pomohou od začátku

Zatímco výběr klasické plechové dodávky je relativně snadný, v případě vozidla s nástavbou či přestavbou je to mnohem náročnější. Na stavbě vozidla se totiž podílejí minimálně dva partneři – výrobce podvozku a výrobce nástavby, resp. vestavby. „Proto chceme být hned na začátku jednání, abychom díky našim zkušenostem zákazníkovi dokázali poradit, jaká technika je pro jeho podnikání vhodná. Důkladně se ho ptáme, kam bude jezdit nebo co přesně bude vozit. Tato část je nesmírně důležitá a chce svůj čas,“ vysvětluje důležitost této spolupráce Jan Petráň z Drivalie. Zde hraje důležitou roli technické oddělení této firmy, které si hlídá veškeré homologační předpisy a postará se i o správné zapsání nástavby do technického průkazu. Zákazníkovi tak odpadají starosti se složitou administrativou.

Full-service

Většina zákazníků LCV volí operativní full-service leasing. Důvod je prostý – v pravidelné splátce je totiž servis nejen vozidla, ale též nástavby a příslušenství, což například v případě izotermické skříně znamená servis skříně, chladicí jednotky a hydraulického čela. Zákazník tak nemusí pátrat po nejbližších servisech a volných termínech, protože LeasePlan (nyní Drivalia) si vybudoval širokou síť prověřených partnerských servisů. 

Operativní leasing umí Drivalia připravit i na složitější nástavby

Důležitou a nedílnou součástí poskytovaných služeb je také asistence v případě poruchy a zajištění náhradního vozidla. To je srovnatelné kategorie, ať už jde o malý van, či furgon, Drivalia umí zajistit i valník či chladírenské auto. „V tomto ohledu se nám například velmi dobře spolupracuje se značkou Renault Pro+, což jsou vybraní dealeři značky specializující se i na prodej a servis LUV,“ říká Jan Petráň. 

Digitalizace a elektrifikace

Řada služeb společnosti Drivalia je z velké části digitální, takže některé procesy spojené s pronajatými vozy, jako například správu digitálních karet řidičů nebo elektronického reportingu provozu vozidel, která jsou osazena GPS jednotkami, můžete řešit pomocí zákaznického portálu. 

K nejoblíbenějším modelům patří chladírenská skříň s čelem

Drivalia a její technické oddělení také reagují na trend nástupu elektrických dodávek. Vedle klasických furgonů nabízejí i vestavby a nástavby na elektrických podvozcích. První takovou vlaštovkou budou chladírenské Renaulty Master E-Tech pro společnost Makro Cash & Carry. 

Zdroj
Redakce
Back to top button