Různé

Burger King rozšiřuje drive-thru pobočky

Burger King rozšiřuje drive-thru pobočky. Společnost Burger King dnes otevřením pobočky v pražských Štěrboholech překročila významný milník 50. restaurace na českém území. A ve své expanzi řetězec neustává. Naopak. Napříč Českem plánuje stavět další restaurace, primárně na rychlostních komunikacích a dopravních uzlech.

Nová pobočka je takticky umístěna na významné Kutnohorské ulici, po níž se každodenně přepravují obyvatelé pražské Uhříněvsi či Dolních Měcholup. Řidiči tak mají možnost se po cestě zastavit v Retail Parku Štěrboholy na jídlo, případně si ho odvézt díky drive-thru domů.

Nárůstem počtu nových restaurací akceleruje Burger King expanzi na českém trhu. Ten celoplošně přibrzdil v důsledku pandemie covidu-19. Mezi lety 2019 a 2022 otevřel Burger King 21 nových restaurací, v loňském roce jich bylo 8.

Se zvyšující se poptávkou v segmentu rychlého občerstvení má nyní řetězec ambici svou síť výrazně rozšířit – v horizontu následujících tří let až o 25 nových restaurací. „Vidíme, že zájem zákazníků o jídlo zBurger Kingu roste. Chceme jim proto vyjít vstříc a naše restaurace jim zpřístupnit ve větší míře. Tento rok si klademe za cíl otevřít 10 nových restaurací, což je za jeden kalendářní rok nejvíce vhistorii Burger Kingu vČesku. Při rozšiřování se soustředíme mimo jiné na dálniční tahy a významné dopravní uzly,“ komentuje expanzi Filip Vostrý, marketingový manažer Burger King pro Českou republiku. 

Právě v centrech měst a na důležitých rychlostních komunikacích registruje Burger King poptávku nejsilněji. „Česká republika je poměrně ojedinělá vtom, že o segment rychlého občerstvení je mezi zákazníky silný zájem. Oproti sousedním zemím proto můžeme budovat nové restaurace i na místech, která nemají tak vysoký počet obyvatel. Přesto si tam své strávníky najdou,“ dodává Filip Vostrý.  

U lokalit s nižší hustotou obyvatelstva často situuje Burger King své provozovny do tzv. retail parků, které díky sdružení většího počtu služeb a obchodů do jednoho místa přirozeně zákazníky přitahují. Právě štěrboholská restaurace je toho dobrým příkladem. „Retail parky v poslední době nahrazují potřebu dojíždět za nákupy do větších měst. Řidiči mohou dojet do blízkého nákupního parku, najíst se a nakoupit bez nutnosti složitě hledat parkovací místa,“ vysvětluje Filip Vostrý.

Výrazný skok v počtu restaurací Burger King na českém trhu dokresluje i skutečnost, že se slavnostního otevření zúčastnil také velvyslanec Spojených států amerických v České republice Bijan Sabet. „Velmi mě těší, že dochází k prohlubování spolupráce a vazeb mezi americkým a českým trhem, a to ve všech odvětvích. Úspěšné působení amerického řetězce, jako je Burger King, ukazuje, že i přes fyzickou vzdálenost jsou si naše země ekonomicky akulturně blízké. Přeji Burger Kingu mnoho úspěchů v dalších aktivitách,” uvedl při zprovoznění pobočky. 

Burger King se zaměřuje na rozvoj svých prodejních kanálů a plánuje podpořit zvýšení počtu objednávek prostřednictvím intenzivnější spolupráce s předními tuzemskými dovážkovými službami. Cílem tohoto kroku je zlepšit pohodlí zákazníků při nakupování a rozšířit oblasti, odkud si mohou zákazníci jídlo z Burger Kingu objednat. 

Přečtěte si také

Back to top button