Zprávy

Společnost Bell Helicopter rozšiřuje své kapacity v Evropě – otevírá novou lakovnu a centrum dodávek v Praze

Bell Helicopter, dceřiná společnost Textron Inc. (NYSE: TXT), dnes oznámila, že její pobočka v Praze oficiálně otevřela novou lakovnu a centrum dodávek, které bude v plném rozsahu zajišťovat kompletaci a dodávky strojů evropským zákazníkům společnosti.

„Pokračující investice společnosti Bell Helicopter do tohoto regionu jsou splněním našeho závazku vůči našim evropským zákazníkům, že jim poskytneme místní středisko nabízející špičkový standard služeb a podpory v daném oboru. Díky tomu jsme známí na celém světě,“ řekl Glenn Isbell, výkonný viceprezident společnosti Bell Helicopter odpovídající za zákaznickou podporu a služby, „neustále vyhodnocujeme naše servisní schopnosti a kapacity a hledáme inovativní řešení, abychom co nejlépe splnili provozní potřeby svých zákazníků.“
 
Pražský provoz společnosti Bell Helicopter poskytuje kompletní sortiment kapacit potřebných k provádění údržby, oprav a generálních oprav. Je to oficiální regionální středisko společnosti pro zákaznické úpravy, dodávky a poprodejní služby v Evropě. Doplňuje ho rozsáhlá síť podpory a servisu po celém regionu.
 
„Máme radost, že jsme doplnili provoz o dvě zbrusu nové lakovací kabiny a nové dodací středisko přímo na pracovišti,“ řekl Joachim Goldenberg, generální ředitel pražské pobočky společnosti Bell Helicopter, „naši zákazníci požadují vynikající kvalitu a my se usilovně snažíme, abychom překonali jejich očekávání.“
 
Nová lakovna využívá unikátní konstrukční koncepci s minimálními nároky na plochu. Jedná se o moderní pracoviště s nejnovějšími technologiemi umožňujícími dosahovat výjimečné kvality. Velikost nové stříkací kabiny byla zvolena tak, aby se do ní vešly všechny komerční typy společnosti Bell Helicopter, od dřívějších či stávajících modelů až po vrtulníky, jež se v současné době vyvíjejí. A díky integraci nejnovějších požadavků na bezpečnost provozu, jednoduchou údržbu, energetickou udržitelnost, ochranu životního prostředí a ergonomii mohla společnost výrazně zlepšit celý proces lakování.
 
 „Investujeme proto, abychom zajistili, že společnost Bell Helicopter bude schopna nabízet nejmodernější a robustní služby splňující dlouhodobé potřeby našich zákazníků,“ řekl Mitch Snyder, prezident a generální ředitel Bell Helicopter, „Evropa je pro nás klíčový trh, chceme-li dále růst a rozvíjet své vyvážené podnikání.“
 
Již déle než 40 podporuje společnost Bell Helicopter své zákazníky ve více než 50 zemích v Evropě, Rusku, na Blízkém východě a v Africe ze svého dodavatelského centra v Amsterodamu. Pražské středisko je pouze jedním bodem na rozrůstající se síti podpůrných a servisních míst, která společnost vybudovala po celé Evropě. Bell Helicopter rovněž vlastní firmu Rotor Blades, Ltd., v anglickém Warminsteru, jež se zabývá opravami rotorů, a celkem 16 středisek zákaznických služeb, která provádějí údržbu, opravy a generálky vrtulníků Bell Helicopter.
 
Loni společnost Bell Helicopter také oznámila, že spolu se svou sesterskou firmou TRU Simulation budou partnery projektu výstavby prvního regionálního výcvikového střediska Bell Helicopter ve španělské Valencii. Předpokládá se, že středisko zahájí provoz koncem roku 2016.
 
„Hnacím motorem našeho růstu v tomto regionu je jediná věc – a tou je význam Evropy pro společnost Bell Helicopter,“ dodal Snyder.
 
Společnost Bell Helicopter poskytuje svým zákazníkům lokální podporu ve všech částech světa a má největší podpůrnou síť v oboru s více než 100 autorizovanými středisky služeb pro zákazníky ve 34 zemích. Časopis Professional Pilot ji již 22 let v řadě zařazuje na první místo v oblasti zákaznické podpory. Společnost Bell Helicopter je odhodlána alokovat zdroje tam, kde zákazníci provozují svoji činnost, aby urychlila poskytování služeb a podpory a umožnila zákazníkům přístup k servisním odborníkům, kteří jsou snadno dostupní, znají provozní prostředí a chápou jejich potřeby.
 
Chcete-li se dozvědět více o tom, jak vám společnost Bell Helicopter může pomoci s provozováním vašich strojů, prosíme navštivte webové stránky Customer Advantage Plan website, nebo zašlete e-mail na adresu cap@bh.com, nebo se spojte se svým obchodním zástupcem pro servis a podporu společnosti Bell Helicopter.

Přečtěte si také

Back to top button