Novou tiskovou mluvčí Alza.cz je Daniela Chovancová
Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí Alza.cz se od srpna stává Daniela Chovancová. Na této pozici tak střídá Patricii Šedivou, která ze společnosti odešla letos v dubnu.
Daniela do Alza.cz přichází po patnáctiletém působení v agentuře Havas Prague, kde posledních téměř pět vedla tým zaměřený na klienty z oblasti technologií, telekomunikací a financí. Ve své předchozí roli se starala o firmy Google, Philco, Sencor, LG Electronics skupinu AXA nebo Sodastream, tvořila a realizovala pro ně komunikační strategie, řešila nejen firemní, produktovou, ale i krizovou komunikaci, v řadě případů pro český a slovenský trh.
„Daniela bude po dlouhé době v rámci své každodenní agendy pracovat výhradně pro jediného klienta – to pro ni bude velká změna. Věříme však, že její rozsáhlé zkušenosti s aktivitami různých firem přispějí k posílení PR aktivit naší společnosti,“ uvedl Jan Sadílek, marketingový ředitel Alza.cz.
„Těším se, že ve své nové roli naváži na práci své předchůdkyně a budu tuto úlohu dále rozvíjet. Po letech působení v PR agentuře je přechod na stranu klienta velká a motivující výzva,“ říká Daniela Chovancová.
Daniela (40) vystudovala mezinárodní obchod a ekonomickou žurnalistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze, je vdaná, má dvě děti a svůj volný čas nejraději tráví v přírodě na horách.