Logistika a sklady
FM LOGISTIC představuje inovativní řešení pro vychystávání internetových objednávek
Ruku v ruce s rozvojem e-commerce od počátku 21. století, se neustále zvyšují nároky spotřebitelů.
Podle nedávné studie*, 45% e-shopů uvedlo, že jim zpracování objednávky, do okamžiku jejího předání dopravci, trvá vice než čtyři hodiny. Přitom 58% lidí nakupujících přes internet, chce své zboží ten samý den.
Proto vyvinula FM Logistic, ve spolupráci s partnerskou společností Balea, nástroj, který zjednodušuje vychystávání e-shopových objednávek: vozík e-Shopeur.
* Temando průzkum – Červen 2016 – Průzkum e-commerce objedávek v roce 2016
« Nová generace » vychystávání internetových objednávek
Mobilní e-Shopeur je řešením, které přináší skutečnou úsporu času. Je pohotové a zahrnuje funkci trojí kontroly: skener / ruční snímač / váhový systém.
Vozík umožňuje současné vychystávání až 48 objednávek. Díky váhovým systémům, zabudovaným v každém z možných 48 vychystávacích míst, zajišťuje naprostou přesnost. IT systém, který je součástí palubní desky, pak zaručuje sledovatelnost zboží.
E-Shopeur tím, že kontroluje objednávku přímo při vychystávání a odhaluje s nejvyšší mírou přesnosti případné chyby, zbavuje operátory kontrolní činnosti. Díky nezávislému systému kol s ním může být pohybováno pouze jednou rukou.
Logistický operátor musí reagovat rychle a tento systém ušetří každý den ve skladu téměř 2 hodiny. Výsledkem je optimalizace produktivity.
Přesné a uživatelsky jednoduché řešení
E-Shopeur je uživatelsky příjemným a ergonomickým řešením. Pracuje v pěti krocích:
- Identifikuje zboží a umístí operátora;
- Počet položek, které je třeba vychystat, je uveden na dotykové obrazovce upevněné na vozíku;
- Operátor ukládá položky do prostoru označeného světelným displejem;
- Světelná závora zkontroluje, zda je objednávka ve správném kontejneru;
- Váhy v kontejnerech zkontrolují hmotnost objednávek a schválí je.
Po úspěšné testovací fázi, bylo řešení v říjnu 2016 nasazeno na pobočce FM Logistic ve francouzském
Château-Thierry, poté bylo rozšířeno na další pobočky ve Francii, Polsku a Rusku.
V roce 2017 chce logistická společnost nabídnout e-Shopeur svým zákazníkům, a to zejména těm z odvětví farmacie a kosmetiky, stejně jako zákazníkům z oblasti e-commerce, textilu a doplňků.