Logistika a sklady
Prologis získal prestižní ocenění svého působení v oblasti logistických nemovitostí
Prologis, Inc., globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, byl jmenován nejsilnější evropskou značkou mezi developery pro rok 2018.
Prologis získal ocenění v kategorii „Logistika“ letošního ročníku Real Estate Brand Awards udílených v Německu sídlícím institutem European Real Estate Brand Institute (REB Institute), který je přední platformou orientovanou na měření a analýzu procesů a hodnocení firemních značek.
„Systematicky pracujeme na vylepšování profilu naší značky se zaměřením na oblasti, jež nás definují
a odlišují od ostatních. Toto ocenění je důkazem, že se naše brandová strategie vyplácí,” řekla Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a ředitelka marketingu a komunikace společnosti Prologis pro Evropu. „Nezávislé a vědecky podložené uznání hodnoty naší značky je pro nás velmi důležité, jelikož nastavuje laťku pro další rozvíjení brand sharu.“
a odlišují od ostatních. Toto ocenění je důkazem, že se naše brandová strategie vyplácí,” řekla Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a ředitelka marketingu a komunikace společnosti Prologis pro Evropu. „Nezávislé a vědecky podložené uznání hodnoty naší značky je pro nás velmi důležité, jelikož nastavuje laťku pro další rozvíjení brand sharu.“
Výzkum hodnoty značky
Na základě tohoto empirického výzkumu vzniká žebříček 100 nejvýznamnějších značek developerů aktivních na evropském realitním trhu. Výzkum analyzuje zlepšení klíčových výkonnostních ukazatelů
a hodnotí positioning nejvýznamnějších realitních společností v Evropě. V rámci každoroční studie bylo dotazováno 94 868 expertů z oboru ve 47 evropských zemích. Výzkum využívá model pro určení hodnoty značky, ve kterém jsou kombinovány kvalitativní i kvantitativní metody za účelem získat a prezentovat jasně srozumitelné výsledky.
a hodnotí positioning nejvýznamnějších realitních společností v Evropě. V rámci každoroční studie bylo dotazováno 94 868 expertů z oboru ve 47 evropských zemích. Výzkum využívá model pro určení hodnoty značky, ve kterém jsou kombinovány kvalitativní i kvantitativní metody za účelem získat a prezentovat jasně srozumitelné výsledky.
Aspekty značky Prologis, jež získaly nejvyšší hodnocení, byly její regionální kompetentnost a konverzní
a inovační síla.
a inovační síla.