Logistika a sklady

Zásilkovna má ve Zlíně nový zákaznický servis

Přední česká technologicko-logistická společnost otevřela nové zákaznické centrum v komplexu bývalých Baťových továren v centru Zlína. V novém klientském centru bude pracovat 40 zaměstnanců, v budoucnu až 120. Výše investice do vybudování nových prostor dosáhla téměř 2 miliony korun.

Zásilkovna plánuje ve zlínském zákaznickém servisu zaměstnat až 120 lidí. „Aktuálně hledáme specialisty klientské podpory a specialisty e-mailové komunikace. Další pozice budou vypisovány v závislosti na měnících se potřebách call centra a složení jednotlivých oddělení. Je pro nás zásadní, aby byl zaměstnanec nastaven směrem ke klientovi a aby dokázal dotahovat věci úspěšně do konce,“ vysvětluje Olga Leharová, Head of HR Zásilkovny.

„Prvotní myšlenka na vybudování zákaznického servisu ve Zlíně vznikla již koncem roku 2020, kdy bylo zřejmé, že situace kolem koronaviru změní naše predikce a plány a vybudování nového zákaznického centra je zcela nezbytné. V současné době je průměrný počet odbavených telefonických požadavků 2 300 denně, v sezóně vyřídíme až 8 000 hovorů za den a více než 5 000 e-mailů,“ doplňuje Sandra Riegrová, manažerka klientské podpory Zásilkovny.

V současné době má Zásilkovna zákaznické centrum ještě v Hradci Králové, kde nyní pracuje 96 zaměstnanců. Ti vyřizují komplexní požadavky, kam patří jak hovory, tak všechny e-maily, chaty, komentáře na Facebooku, Google Play i App Store. Pomáhá jim také voicebot, který Zásilkovna spustila na jaře loňského roku. Celková kapacita obou call center je připravena na odbavení až 12 500 zákaznických požadavků za den.

Zásilkovna je součástí skupiny Packeta. V loňském roce byl obrat skupiny 2,5 miliard korun. Počet přepravených zásilek byl 40,2 milionů.  V letošním roce očekává Packeta obrat ve výši 5,2 miliardy korun a 70 milionů přepravených zásilek v hodnotě 84 miliardy korun.

Přečtěte si také

Back to top button