Magazín TRANSPORT a LOGISTIKA – vydání 6-7/2021

Obsah článků v tomto vydání magazínu

Motorismus a doprava
6 S tím už by se dalo žít – Škoda Enyaq iV 80
7 Mazda MX-30: Přátelská tvář
8 Šokuje designem – Hyunai Santa Fe
9 Úplně normální auto – Renault Megane Grandtour
10 Citroën C4: Opět úplně jiný vůz
11 Zběsilá oranžáda – BMW X2 xDrive
12 Nissan představil třetí generaci crossoveru Qashqai i nový importérský tým
Téma: Fleetová e-mobilita
13 Mercedes-Benz EQT Concept
13 Užitková vozidla a solární energie
14 Cestovatel na ampéry – Peugeot eTraveller
16 Citroën ë-Jumpy: Elektřina v praxi
18 S elektřinou bez obav
20 Stacionární nabíjecí stanice od DAF Trucks
20 DKV má ve své síti už 175 000 nabíjecích přípojek
21 Elektrický primát
22 Scania získala popáté v řadě ocenění „Green Truck“
22 Scania otevřela nový servis v Mladé Boleslavi
28 Při čekání na dopravní techniku pomůže pronájem
30 Mitsubishi Fuso Canter s novou tváří
30 Daimler Trucks testuje truck s palivovými články
32 Nejoblíbenější kamioňácká navigace
33 Servisní náklady pod kontrolou
36 Maximálně do dvou dnů
37 IVECO představilo nejnovější generaci Daily a S-WAY
42 MAN TopUsed: prověřené autobusy do zlých časů
43 Z Busworldu do Chrášťan
44 Druhý život pro záchranu životů

Spedice a logistika
46 Obaly v problémech
47 DACHSER přechází na meganávěsy
48 Další kontejnerový terminál řízený systémem KONTI
50 Albert přijímá produktová data přes GDSN
Téma: Logistické parky Brno a okolí, ADR sklady
52 Brno přitahuje logistiku
54 Náročná logistická disciplína
56 Jiskření je nežádoucí
60 Evropská inovační laboratoř Amazon ve Vercelli
61 Inovativní řešení Jungheinrich pro automatické zvedání
62 Technologie pro vyšší bezpečnost ve skladu
63 Odklady i pandemie otřásají holandskými železnicemi
64 Umělá inteligence zvyšuje bezpečnost na trati
66 Námořní průmysl představuje deklaraci Guinejského zálivu o potlačování pirátství
66 Belgická lodní doprava začíná kampaň #boldlyBEyond
67 Zájem o business jety roste
70 United chce létat nadzvukovou již v roce 2029

  Zpět na archiv
Zobrazit toto vydání v PDF je možné jenom přihlášeným uživatelům.

Přečtěte si také

Back to top button