Různé

Česká podnikatelská pojišťovna má nové webovky

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) na začátku listopadu spustila novou verzi svých stránek www.cpp.cz. K této změně přistoupila po pěti letech s cílem, aby nová podoba byla pro návštěvníka uživatelsky přívětivější.

„Projekt byl schválen na podzim roku 2019 a předcházela mu podrobná vstupní analýza potřeb. Ve výběrovém řízení pak byla jako dodavatel vybrána společnost FG Forrest. V souvislosti s epidemií Covid-19 probíhaly ze začátku práce na novém webu a spolupráce s dodavatelem převážně v online prostředí,“ vzpomíná na začátek projektu Mgr. Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR.

Nová podoba http://www.cpp.cz přináší několik zlepšení ve vyhledávání. Pobočku, autopůjčovnu nebo třeba zdravotnické zařízení si návštěvník může nově zobrazit přímo na mapě. Změny lokalit, které udělá administrátor stánky, se propisují i v mapách Googlu a Seznamu. Zlepšilo se i fulltextové vyhledávání, takže návštěvník na svůj dotaz dostane více relevantních odkazů.

„Redesignem prošla navigace nebo zobrazení a správa dokumentů, kterou jsme výrazně zpřehlednili. Zároveň jsme chtěli zachovat to, co na starém webu fungovalo ke spokojenosti návštěvníků,“ doplňuje Jolana Kolaříková.

Nové zobrazení všech důležitých dokumentů k pojistné smlouvě je nyní na jednom místě. Jedná se o řešení, které je přehlednější pro uživatele i pro správu. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.

Velkým pokrokem z pohledu provozovatele stránek je přechod na nový redakční systém, který umožňuje variabilnější práci s obsahem. Stránky jsou samozřejmě plně responzivní, což znamená možnost kvalitního zobrazení na PC, notebooku i na mobilních zařízeních. Podstatná část změn webu se týkala nového copywritingu.

Roční návštěvnost internetových stránek ČPP za 2019 byla 750 tisíc, z toho 415 tisíc unikátních přístupů. „V letošním roce jsme s ohledem na koronakrizi zaznamenali vyšší návštěvnost stránek a využívání online služeb, jako je sjednání pojištění, hlášení škody nebo sledování jejího stavu. Doufáme, že návštěvnost našich stránek poroste i díky jejich nové a přehlednější podobě,“ uzavírá Kolaříková.

Back to top button