Silniční doprava

CompactMaster EM: Continental uvádí novou pneumatiku pro nakladače a manipulátory

Společnost Continental uvedla na trh pneumatiku CompactMaster EM – novou pneumatiku pro teleskopické manipulátory a kompaktní nakladače. Pneumatika CompactMaster EM má nový design běhounu se zesílenou ramenní oblastí a ocelovým nárazníkem z točitých lan. Nová pneumatika je vhodná jak pro zemědělství, tak pro stavebnictví

Tomáš Jurtík, Key Account manažer zodpovědný za prodej zemědělských pneumatik v Čechách a na Slovensku, řekl: „Pneumatika CompactMaster EM je speciálně navržena tak, aby pomáhala řidičům zvládat náročné a drsné podmínky. Pneumatika je vybavena novou technologií – speciální běhounovou vrstvou v ramenní oblasti, tzv. želvím štítem (technologie Turtle shield) a ocelovým nárazníkem z točitých lan. Masivní dezén a flexibilnější konstrukce nárazníku z ocelového kordu pomáhá předcházet průrazům, poškozením dezénu a zároveň nabízí větší stabilitu stroje.“

Přečtěte si také

Technologie Želvího štítu (Turtle Shield) a točitých lan (Twisted Steel), které zabraňují průpichu a maximalizují robustnost

Teleskopické nakladače a manipulátory často provádějí zatáčky na místě na tvrdém povrchu, což zvyšuje boční tlak na pneumatiku. „Nová konstrukce z točitého ocelového kordu zajišťuje vysokou tuhost plášte v bočním směru a spolu se zesílenou ramenní oblastí chrání pneumatiku před typickým poškozením jako jsou řezy či průpichy způsobené cizím předmětem,“ řekl Tomáš Jurtík.

“Běhoun obsahuje větší množství materiálu s industriálně strukturovaným dezénem, který nabídne delší životnost a snadnější průjezdy zatáček nebo jistější manipulaci na místě. CompactMaster EM byl navržen naším výzkumným a vývojovým týmem přičemž výroba probíhá v našem nejmodernějším výrobním závodě v portugalském Lousadu,“ řekl.

CompactMaster EM: dezén vhodný pro zemědělství i stavebnictví

Pneumatika CompactMaster EM je ideální pro vozidla, která pracují na zpevněných plochách, asfaltu, písku a štěrku, ať už v zemědělství nebo ve stavebnictví. Nový dezén byl navržen tak, aby odolal bočním silám při zatáčení a byl odolnější vůči průrazu od cizích předmětů. Je také schopen pracovat při rychlostech až do 50 kilometrů za hodinu. „Schopnost cestovat vyšší rychlostí nabízí potenciál ušetřit drahocenný pracovní čas,“ dodává Tomáš Jurtík.

Ve spolupráci
transport-logistika.cz
Zdroj
TZ

Přečtěte si také

Back to top button