Logistika a sklady

Nová globální strategie

Nová globální strategie. Doosan Bobcat, člen skupiny Doosan a přední světová značka v oblasti kompaktních strojů, v rámci nové globální strategie významně rozšiřuje portfolio produktů své značky Bobcat a vytváří tak nové obchodní příležitosti.  

Doosan Portable Power (DPP), přední světový výrobce kompresorové techniky, mobilních generátorů a světelných věží, a Doosan Industrial Vehicle (DIV), dodavatel osvědčených strojů pro manipulaci s materiálem (například vysokozdvižných vozíků), budou nově nabízet své produkty pod značkou Bobcat. 

Nová globální strategie

„Bobcat je ikonickou značkou, která zahájila éru kompaktních strojů. Nyní představujeme naši značku v nové, ještě sebevědomější podobě,“ říká Scott Park, CEO Doosan Bobcat. „Doosan Portable Power a Doosan Industrial Vehicle mají dlouhou tradici ve vývoji vysoce kvalitních produktů. Začlenění těchto osvědčených značek dříve známých pod značkou Doosan do našeho Bobcat portfolia nám umožňuje dále rozšiřovat tyto produktové řady. Rozvíjíme tak naše podnikání a poskytujeme řešení našim zákazníkům, aby snadněji mohli dosáhnout svých cílů.“ 

Změna značek mobilních energetických zařízení a vysokozdvižných vozíků – dvou klíčových oblastí podnikání pro Bobcat – má dále posílit celkovou hodnotu značky, její známost na trhu a povědomí zákazníků o všech dostupných produktech. Tato změna sjednotí vnímání značky a produktů Bobcat, které jsou nyní dostupné pro více zákazníků a na více místech.  

Produktové portfolio značky Bobcat doznalo v posledních pěti letech značných změn – došlo k jeho zásadnímu rozšíření. Během tohoto období firma uvedla na trh více strojů než dříve v celé své předchozí historii. Nabídku rozšířila o nové technologie, inovace a celé produktové řady, jako jsou například stroje pro údržbu pozemků zahrnující kompaktní traktory, malé kloubové nakladače, sekačky nebo stroje pro údržbu trávníků.  

„Značka Bobcat dennodenně pomáhá čelit pracovním výzvám lidem na celém světě. Z velkých problémů pomáháme prostřednictvím našich strojů dělat menší,“ dodává Laura Ness Owens, vice prezidentka pro značku Doosan Bobcat. „Rozšířením značky do oblasti mobilních energetických zařízení a vysokozdvižných vozíků může nově Bobcat pomáhat ještě většímu počtu zákazníků a více způsoby než kdy dříve.“ 

Nová identita produktů DPP i DIV přinese výrazné designové a estetické změny, které budou v souladu se současnou podobou značky Bobcat. 

Zdroj
Doosan Bobcat

Přečtěte si také

Back to top button