PPL rozšiřuje síť
PPL rozšiřuje síť. Společnost PPL, lídr mezi českou balíkovou přepravou, rozšiřuje svou síť výdejních míst o celkem 1 200 AlzaBoxů. Novou spoluprací s největším českým on-line obchodníkem Alza chce být PPL zákazníkům ještě dostupnější. Se zásobováním výdejních míst pomohou v budoucnu i nová depa a překladiště.
Přední přepravní společnost PPL nově navázala spolupráci s internetovým obchodem Alza a do své sítě výdejních míst postupně integruje celkem 1 200 AlzaBoxů. Spoluprací tak PPL reaguje na rostoucí trend doručení zásilek na výdejní místa, na kterých Češi oceňují především časovou flexibilitu.
Kromě možnosti vyzvednout si zásilku cestou z práce či nákupu hraje roli pro Čechy také cena, která je oproti doručení na adresu výhodnější.
Úložní doba zásilky, cena doručení či váhový limit až 31,5 kg jsou u AlzaBoxu stejné jako u PPL Parcelboxu. Balíky na zákazníky v AlzaBoxu počkají 72 hodin od obdržení SMS či e-mailu. Pokud příjemce využije dobírku, má dvě možnosti, jak zásilku uhradit, a to prostřednictvím mobilní aplikace mojePPL či proklikem z e-mailové či SMS notifikace. V mobilní aplikaci a na webu zákazníci najdou také mapu všech provozovaných boxů a výdejních míst společnosti. U PPL Parcelboxů zůstává úhrada dobírky stejná jako doposud, a to prostřednictvím platebního terminálu na místě, či on-line přes mobilní aplikaci mojePPL nebo web.
„Navýšením o AlzaBoxy se v PPL dostaneme blíže ke svému cíli, kterým je v ideálním případě 7000 výdejních míst v České republice do konce roku 2023,“ doplňuje Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ.
Již v současné době je přitom pokrytí velmi husté. Přes 3 600 partnerských provozoven, tzv. PPL Parcelshopů doplňuje na 650 automatizovaných výdejen PPL Parcelboxů, které jsou dostupné 24/7 a vyzvednutí zásilky u nich zabere doslova pár vteřin. Právě u nich společnost očekává, že v oblíbenosti postupně předčí ostatní typy výdejen, a to i díky větší kapacitě.