Chladírenské přestavby umíme
Chladírenské přestavby umíme. Pokud někde u nás potkáte Iveco Daily nebo Eurocargo s chladírenskou nástavbou, s velkou pravděpodobností ho postavili specialisté v Iveco Truck Centru v Loděnici. Na jejich zkušenosti spoléhají takové firmy jako HRAL, HAVI, FANY nebo KOUBA Trans.
Iveco Truck Centrum (ITC) v Loděnici má s těmito přestavbami a nástavbami, které stavějí na modelech Daily, Eurocargo i S-Way, bohaté zkušenosti. Marek Pejšek, expert na přestavby vozidel, uvádí: „Nabízíme kompletní portfolio nástaveb pro přepravu zboží s regulovanou teplotou, tedy chladírenské, mrazírenské i eutektické, což jsou hlubokomrazicí nástavby.“ Firma je známá tím, že se snaží poskytovat zákazníkům služby „en bloc“, tedy vše na jednom místě, ačkoliv někdy narazí na omezení záruk u některých specifických částí nástaveb. „Ne všechno můžeme servisovat přímo zde, ale jsme schopni zákazníka odkázat na naše spolupracující partnery a maximálně mu tak proces zjednodušit,“ dodává Pejšek.
Osvědčení partneři
Přestože platí staré osvědčené „Náš zákazník – náš pán“, konzultace a asistence zákazníkům ve výběru správné konfigurace vozidla a výběru vhodných dodavatelů pro maximální funkčnost představují významnou odbornost ITC. Tyto služby jsou výsledkem dlouholetých zkušeností a mnoha úspěšně dokončených projektů. Ze široké nabídky nástaveb a příslušenství pro chladírenské nástavby se firmě nejvíce osvědčila spolupráce s firmami Montex a Lamberet, dodávajícími skříně, chladírenské jednotky berou nejčastěji od Carrier Transicold (umějí samozřejmě i Thermo King) a hydraulická čela jsou obvykle od firmy DHollandia, na něž dělají v Loděnici i záruční servis. Žádaná jsou i čela BÄR.
Zajímavé speciály
Nejčastější konfigurace představuje Iveco Daily se standardní skříňovou nástavbou pro osm nebo 10 palet s chladicí jednotkou Carrier a hydraulickým čelem DHollandia. Na model Eurocargo se montují standardní skříně na 16 až 20 palet. Chladírenskou nástavbu ale v Loděnici dělali i na největší řadu S-Way. V portfoliu zakázek najdeme i chladírenské vestavby do dodávky Daily, dokonce s CNG pohonem.
Čas od času se ale objeví požadavek na něco speciálního. Na podvozku Eurocargo 120E22P například vznikly nízké mrazírenské nástavby, charakteristické svým „zubem“ v nástavbě, v němž je umístěn chladicí agregát. Specialitkou je i mrazírenská souprava pro HAVI, skládající se z Daily 70C18 plus mrazírenského přívěsu nebo mrazírenská nástavba pro přepravu kebabu. Pro Staropramen dělali i specifické nástavby pro přepravu piva.