Letecká doprava
Letecká společnost Emirates ovládla žebříček APEX Passenger Choice Awards pro rok 2015 a získala sedm ocenění
Emirates zaznamenala velký úspěch při předávání ocenění APEX Passenger Choice Awards, které se konalo v hale oregonského kongresového centra v Portlandu ve Spojených státech amerických v pondělí.
Aerolinky ukořistily sedm ocenění, ve všech kategoriích, ve kterých byly nominovány, se umístily na prvním místě. Po šesté v řadě získaly ocenění Best Overall Passenger Experience a Best in Region: Middle East (ocenění za nejlepší celkovou zkušenost pasažérů a ocenění nejlepší letecká společnost v regionu Blízký východ).
Emirates byla také pochválena za palubní služby a letištní servis. Získala následující ocenění: Best In-Flight Entertainment User Interface (nejlepší palubní zábavní systém), Best In-Flight Connectivity and Communications (nejlepší spojení a komunikace na palubě), Best Cabin Ambience (nejlepší palubní prostředí), Best Food and Beverage (nejlepší palubní stravování) a Best Ground Experience (nejlepší pozemní služby).
„Zákazník je středem všeho, co děláme. Ve vzduchu i na zemi, při kontaktu se zákazníky i v zákulisí. Naši zaměstnanci tvrdě pracují každý den s cílem zajistit pasažérům výjimečný cestovní zážitek. Uznání cestujících je to nejznamenitější, čeho se nám může dostat. Budeme se i nadále snažit laťku posouvat stále výš. Emirates neustále investuje do produktů, které jsou založeny na nejnovějších technologiích, a stále inovuje zařízení na palubě. Stejně tak posilujeme služby a produktovou nabídku našich pozemních zařízení. To vše díky neomezené podpoře od předsedy představenstva a generálního ředitele společnosti Emirates Airline & Group Jeho Veličenstva šejka Ahmeda bin Saeed Al Maktouma a prezidenta letecké společnosti Tima Clarka,“ řekl výkonný viceprezident a provozní ředitel Adel Al Redha.
Emirates provozuje největší flotilu kultovních letadel A380 a populárních Boeingů 777s na světě. Tyto moderní stroje nabízí efektivní provoz a zároveň Emirates umožňují nainstalovat nejnovější palubní vybavení, jako jsou mobilní služby a bezplatné wi-fi připojení, díky kterým mohou cestující zůstat ve spojení se svými blízkými i ve vzduchu. Dále je to třeba televizní vysílání zahrnující nejnovější sportovní turnaje a bezkonkurenční zábavu, která je součástí zábavního palubního systému.
Emirates je známá svými službami, které poskytuje mezinárodní tým palubní posádky pocházející z více než 130 zemí celého světa a hovořící více než 60 jazyky. Pokrmy servírované na palubě jsou inspirovány zeměmi a regiony, do kterých společnost létá a vinotéka nabízí dokonce jedny z nejexkluzivnějších ročníků.
Společnost investovala také do pozemních služeb včetně vlastní sítě 38 letištních salonků, které v kombinaci se službou chauffeur drive členům věrnostního programu a cestujícím prémiových tříd cestování s Emirates zjednoduší a zpříjemní.
Ocenění Passenger Choice Awards (ocenění cestujících) organizované asociací Airline Passenger Experience Association (APEX, Asociace zkušeností leteckých cestujících), vybízí cestující z celého světa, aby nezávisle hodnotili své nově získané zkušenosti s leteckými společnostmi. Cestující z více než 200 zemí hlasovali pro své oblíbené aerolinky v tomto roce, hlasování probíhalo dva měsíce – od května do června.
Poslední týden byl v Emirates plný oslav. Společnost totiž získala také speciální ocenění v souvislosti se svým výročím. Cena byla udělena v rámci prvního ročníku Aviation Achievement Awards, který se konal zároveň s druhým ročníkem networkingové akce Gulf Aviation Networking Event 2015 v Dubaji. Ocenění aerolinka získala za dosažení výjimečné kvality na trhu, kterou se jí podařilo nastolit a udržet po dobu neuvěřitelných 30 let.
Celý seznam ocenění soutěže 2015 APEX Passenger Choice Awards (ocenění volby pasažérů):
1. Best Overall Passenger Experience (nejlepší celková zkušenost pasažérů)
2. Best in Region: Middle East (nejlepší v regionu Blízkého východu)
3. Best Food & Beverage (nejlepší palubní stravování)
4. Best IFE User Interface category (nejlepší palubní zábavní systém)
5. Best Inflight Connectivity & Communications (nejlepší spojení a komunikace na palubě)
6. Best Cabin Ambience (nejlepší palubní prostředí)
7. Best Ground Experience (nejlepší pozemní služby)