Námořní a lodní doprava

Rychlejší transit z Asie

Rychlejší transit z Asie. K šesti pravidelným linkám z Asie pro přepravu kusových zásilek ve sběrném kontejneru letos DB Schenker přidal novou a sice z pákistánského Karáčí. Přímé linky zkrátí dobu přepravy o tři až čtyři dny. Zásilky umožňuje DB Schenker sledovat dvěma způsoby, buď e-mailovou notifikací nebo na platformě eSchenker.  

Importní LCL služby (Less than Container Load) umožňují přepravu kusových zásilek od několika odesílatelů pro jednoho příjemce v jednom sběrném kontejneru. Jejich obliba rok od roku roste. „Jedním z hlavních důvodů je úspora peněz, protože se platí pouze za skutečně přepravované zásilky. Podstatné je i to, že zákazníci nemusí čekat na naplnění celého kontejneru,“ vysvětluje Kamil Klempt, manažer námořních přeprav v DB Schenker

Přečtěte si také

Řešení na míru zohledňuje nejen objem a váhu zásilek, ale i jejich četnost. Velkou výhodou této služby je i zkrácení transitního času o tři až čtyři dny.  DB Schenker pro ně využívá šest pravidelných linek z Asie (Šanghaj, Ning-po, Yantian, Hong Kong, Sia-men, Taiwan) a nově i linku z Pákistánu – přístav Karáčí. Globální poskytovatel logistických řešení konsoliduje námořní sběrné zásilky z dalších 93 přístavů, které následně odesílá na týdenní bázi ve sběrných kontejnerech s překládkou v Hamburku.

Trackování námořních zásilek na dva způsoby

Pro sledování zásilek na moři nabízí DB Schenker dvě varianty řešení, které se odvíjí od objemu zásilek nebo rozsahu informací, které potřebuje zákazník znát. Systém automatické e-mailové notifikace (AEN) nabízí standardní přehled o pohybu zboží rovnou v e-mailu. 

Pro ty, kteří posílají více než 2000 zásilek ročně a potřebují si přehled o pohybu svého zboží přizpůsobit, je vhodným řešením eSchenker. Na jednom místě v něm najdou detailní reporting, notifikace, rozšířené možnosti sledování zásilek, dokonce i emisní kalkulačku pro výpočet vlivu přepravy na životní prostředí, a dále administrativní zjednodušení v podobě zadávání objednávek, fakturace, případně i řešení reklamací. 

Díky globální síti, kvalitnímu personálu i široké nabídce služeb mají zákazníci vždy po ruce komplexní informace o aktuálním stavu zásilky. Tu jim navíc můžeme kompletně pojistit a posléze i proclít, takže se již o nic dalšího nemusí starat,“ říká Kamil Klempt závěrem. 

Zdroj
DB Schenker

Přečtěte si také

Back to top button