Zprávy

Renault Master Euro 6: prioritou je pohodlí a nižší spotřeba

Renault Master od Renault Trucks je nyní k dispozici s motorem Euro 6.

Master je nabízen ve verzi od 2,8 do 3,5 t s motory o výkonech 110 a 170 k, přičemž si zachovává svoji rozmanitost a schopnost reagovat na potřeby oborů spojených s pomocnými stavebními pracemi, přepravou osob, rozvozem zásilek, nebo přepravou s řízenou teplotou.
 
Renault Trucks představuje model Renault Master Euro 6, který je pro splnění požadavků normy Euro 6 vybaven technologií SCR (selektivní katalytická redukce). Tuto technologii Renault Trucks používá a zdokonaluje od roku 2009 u všech svých těžkých řad. Systém SCR v kombinaci se vstřikováním Adblue® do výfukových plynů, umožňuje významně snížit vylučování škodlivých emisí. Objem nádrž Adblue® Renault Master je 22 litrů s dojezdem až 12 000 km. Nádrž Adblue® je umístěna na opačné straně než palivová nádrž, aby nedošlo k záměně při jejím plnění.
 
Nová nabídka Renault Master, k dispozici ve verzi od 2,8 do 4,5 t a s výkony od 110 do 170 k, těží z dvojité homologace Euro 6 pro kategorie Light Duty a Heavy Duty, díky které může být vozidlo vybaveno nástavbou o větší hmotnosti jako je například plošina. Renault Trucks navíc nabízí vozidla vybavená nástavbou již z výroby např. valník, sklápěčka nebo skříň.
 
Renault Trucks reagoval na požadavky svých zákazníků maximálně přizpůsobit úroveň výbavy Renault Master Euro 6 a nabízí jim pět specifických předpříprav  (stavba, rozvoz, řízená teplota, ostatní nástavby, přeprava osob), které jsou připraveny podle potřeb jednotlivých oborů a usnadňují tak operace spojené s montáží nástavby. Předpříprava Stavba obsahuje doplňkovou výbavu jako například ochranu podvozku nebo regulaci otáček motoru pro zařízení poháněné pomocným pohonem, zatímco předpříprava Rozvoz nabízí možnost otevření dveří v úhlu 270°, aby byla usnadněna nakládka a vykládka zboží.
 
Renault Trucks dále nabízí zákazníkům sady (příplatkové výbavy), které jim usnadní každodenní práci a plnění úkolů. Sada Vision například obsahuje vybavení zlepšující viditelnost, zatímco sada High comfort  svou výbavou přispívá k většímu pohodlí ve vozidle.
 
Nový Renault Master klade důraz na pohodlí řidiče, proto může být vybaven systémem Media Nav 2.0, který obsahuje 7 palcový displej s navigací, audio systém s  digitálním rádiem a hands-free sadu Bluetooth®. Snadným připojením na příslušné webové stránky lze aktualizovat mapové podklady GPS. Pro ještě větší bezpečnost může být vozidlo na přání vybaveno automatickým přepínáním světel (dálková světla se přepínají na potkávací světla ve chvíli, kdy je vzdálenost mezi vozidly menší než 600 metrů) nebo couvacím radarem, který zajišťuje optimální bezpečnost během manévrování.
 
Pro nižší spotřebu paliva, emisí CO2 a lepší výkon vozidla je Renault Master vybaven systémem Eco-Mode, který omezuje krouticí moment motoru a přispívá tak k nižší spotřebě spolu se systémem Stop&Start, který automaticky vypne motor při zastavení vozidla na semaforech. Model Master využívá technologie bi-turbo, jež umožňuje využívat obě turba (nízkotlaké a vysokotlaké) zvlášť nebo zároveň tak, aby byl maximální krouticí moment k dispozici už od nízkých otáček (až 380 Nm v otáčkovém rozsahu od 1500 do 3000 ot. /min.). Renault Master je v neposlední řadě vybaven systémem Driver Assist, který upozorňuje řidiče na ideální řazení převodových stupňů.
 
Nabídka služeb je nedílnou součástí každého vozidla Renault Trucks a proto i Renault Master nabízí řadu služeb na míru jeho použití. Zákazníci Renault Master mohou těžit ze zkušeností Renault Trucks v oblasti technologie SCR a Adblue®, které výrobce důkladně prověřil u své těžké řady. Kvalita služeb Renault Trucks je spojena také se smlouvami o údržbě a opravách Start & Drive se čtyřmi úrovněmi pokrytí a financováním a pojištěním na míru.
 
Renault Master je zástupcem distribuční řady Renault Trucks, která je vůbec nejširší na trhu a kterou dále zastupují modely Renault Maxity, Renault Trucks D Cab 2m, Renault Trucks D, Renault Trucks D Wide a D Access.
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button