Silniční doprava

Řidiči mohou komunikovat se svým kamionem Iveco pomocí Alexy od Amazonu

IVECO uvádí na trh novinku v podobě hlasového společníka řidiče nákladního vozidla postaveného na základě technologie Amazon Web Services (AWS).

Nová inovativní hlasová služba umožňuje řidičům IVECO řídit svým hlasem proces plánování trasy, kontrolovat provozní stav vozidla a využívat tipy pro řízení. Hlasovou službou lze také ovládat kontrolní prvky kabiny, což zvyšuje bezpečnost provozu, neboť řidiči se tak mohou soustředit výhradně na jízdu. Systém jim rovněž usnadňuje zůstat ve spojení s ostatními řidiči vozidel IVECO.

Nová hlasová služba navržená týmem IVECO Digital s podporou expertů AWS Professional Services je sestavena na základě metodiky Amazon Working Backward Innovation zakomponované v produktu AWS Digital Innovation Program, která využívá strojové učení a hlasové, bezpečnostní a bezserverové technologie AWS.

Zavedení novinky v podobě hlasové služby, která určuje nový standard v celém automobilovém průmyslu, je pro nás opravdu potěšující, prohlásil Fabrizio Conicella, ředitel pro digitalizaci komerčních a speciálních vozidel společnosti Iveco. „Využitím širokého spektra portfolia AWS dokázala značka IVECO zavést v rekordním čase novou službu, která zásadně mění způsob komunikace řidičů s vozidlem i s ostatními řidiči pod naší firemní značkou. Nová hlasová služba od IVECO podporuje digitální strategii firmy, neboť nabízí řidičům zcela nový způsob interaktivního plnění pracovních úkolů při současném zvýšení úrovně bezpečnosti a pohodlí.“

Přečtěte si také

Back to top button