Silniční doprava
Zcela nový Hyundai Tucson vyjíždí na český trh
Na český trh přichází zcela nové kompaktní SUV Hyundai Tucson. Vůz, který mění vnímání značky svým designem a rozsáhlým využitím inovativní techniky.
Nový model navazuje na úspěšná SUV Hyundai, jichž bylo v Evropě prodáno přes milion vozů. Všechny varianty pro evropský trh budou vyráběny ve výrobním závodě HMMC ve slezských Nošovicích.
Nový Hyundai Tucson charakterizuje:
- Odvážný a atletický exteriér, který vytváří SUV s jedinečným vzhledem
- Ušlechtilý interiér, kombinující eleganci s ergonomií
- Praktická výbava a konektivita přizpůsobená potřebám zákazníka
- Nový navigační systém se službami TomTom LIVE a sedmiletým předplatým aktualizací zdarma
- Kompletní výbava v oblastech aktivní a pasivní bezpečnosti
- Široká nabídka motorů s výkony od 115 k do 186 k
- Nový podvozek zaměřený na jízdní komfort a jízdní dynamiku
Nová tvář značky Hyundai v Evropě
Zcela nový Tucson je pro Hyundai Motor důležitým novým modelem, který této společnosti přispěje k dalšímu posílení image značky v Evropě. Odvážným a atletickým designem, vysokou úrovní komfortu a praktičnosti i rozsáhlým využitím inovativní techniky navazuje na průkopnické tradice značky Hyundai v segmentu kompaktních SUV.
„Značka Hyundai má v Evropě velké ambice. Zcela nový Tucson je odvážným novým vozem a poslem naší značky, který vdechuje život našemu sloganu ‚New Thinking, New Possibilities‘. Svým skvělým designem a vyspělou technikou představuje další krok vpřed pro vozy Hyundai v Evropě. A jako celek nabízí zákazníkům hodnotu, která překoná jejich očekávání,“ poznamenal JochenSengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing.
Nový model navazuje na úspěšná SUV
Hyundai Motor dodal evropským zákazníkům od roku 2001, kdy byl zahájen prodej první generace modelu Santa Fe, více než 1,2 milionu vozů SUV. Hyundai tak potvrdil své kvality na rostoucím trhu SUV v Evropě a v roce 2014 se modely SUV podílely na celkovém prodeji značky Hyundai v Evropě více než 25 %.
Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu řekl: „Hyundai Motor je průkopníkem v evropském segmentu SUV, v němž během uplynulých 15 let prodal více než jeden milion vozů. Při vývoji zcela nového modelu Tucson jsme opět využili veškeré naše know-how, abychom vytvořili vůz, který posílí příznivý vývoj našich prodejů v Evropě.“