Logistika a sklady

DACHSER zavádí elektronickou fakturaci

DACHSER Air & Sea Logistics na začátku listopadu spustil elektronickou fakturaci.

Jedná se o další krok k tzv. bezpapírové logistice, která je součástí udržitelné politiky společnosti DACHSER. Implementace projektu elektronické fakturace by kromě ekologického aspektu měla přinést i stotisícové úspory. DACHSER je rodinná firma s působností po celém světě a k jedné z jejich základních hodnot patří udržitelný rozvoj. Jeho principy jsou zahrnuty do všech oblastí fungování společnosti.
 
„Díky vlastním IT řešením, které si u nás vyvíjíme na míru, jsme již před několika lety prostřednictví eLogistics propojili svět internetu s fyzickým tokem zboží,“ říká Ing. Jan Polter, obchodní a marketingový ředitel DACHSER Czech Republic, a dodává, „eLogistics dokáže zrealizovat všechny klíčové kroky celého supply chainu bez nutnosti tištění jakýchkoliv dokumentů. Po cenových kalkulacích, reportech o skladových zásobách a stavu zboží, elektronických avízech či dodacích listech, je přechod na elektronickou fakturaci dalším logickým krokem, na který naši zákazníci pozitivně zareagovali.“
 
V první fázi přešla na elektronickou fakturaci DACHSER Air & Sea Logistics. Její ředitel, Roman Thurzo, k tomu dodává: „V průběhu implementace jsme kontaktovali všechny naše zákazníky s požadavkem přechodu na elektronickou fakturaci. Většina z nich tuto změnu přivítala, a tak uspoříme ročně značné množství papíru a 80 % nákladů na poštovné.
 
Pro ostatní zákazníky samozřejmě zůstává administrativní servis i nadále nezměněn.“  eLogistics společnosti DACHSER nabízí několik na sebe navazujících on-line aplikací pro zjednodušení logistických a expedičních procesů tuzemských i mezinárodních firem a snižuje tak administrativní „papírovou“ zátěž v celém dodavatelském řetězci. Na přechod k elektronické fakturaci se proto chystá i divize pozemních přeprav DACHSER European Logistics. Implementace je plánovaná na polovinu příštího roku.
 

Přečtěte si také

Back to top button