DHL uzavřela důležité partnerství s fotbalovým klubem Bayern Mnichov
Společnost DHL se stala oficiálním prémiovým partnerem německého fotbalového klubu Bayern Mnichov.
DHL, jako logistický partner, spolehlivě přepravuje reklamní předměty fanouškům již několik let. Nyní se však spolupráce dostává na vyšší úroveň, kdy záměrem klubu je i využití odborných znalostí elektronického obchodování společnosti DHL, jakožto globálního lídra v oblasti logistiky. „FC Bayern Mnichov je globální hráč, jehož fanouškovská základna se neustále rozšiřuje v mnoha zemích, a to na všech kontinentech,“ říká Karl-Heinz Rummenigge, předseda představenstva FC Bayern Mnichov. „Právě jsme absolvovali cestu po Spojených státech, která nám opět ukázala, jak obrovský potenciál pro nás představují zahraniční trhy. Se společností DHL, celosvětově uznávaným logistickým partnerem, máme v úmyslu dále rozšířit online kontakt s našimi fanoušky a tím i mezinárodní prodej našich klubových reklamních předmětů.“
Stále více lidí nakupuje v internetových obchodech a jen stěží bychom hledali jiný sport, který přitahuje tolik fanoušků jako právě fotbal. Stejně jako mezinárodní obchod propojuje ekonomiky, tak i fankluby mistrovských týmů stírají hranice a mužstva mají své fanoušky po celém světě. Kromě Německa a Spojených států jsou velmi rychle rostoucími a i pro fotbal atraktivními trhy Čína a další asijské země. Být v kontaktu s fanoušky z celého světa vyžaduje odborné znalosti logistických procesů.
„Upřímně se těšíme na strategickou spolupráci s tak vysoce respektovaným partnerem, jakým je fotbalový klub Bayern Mnichov,“ prohlásil Frank Appel, CEO Deutsche Post DHL. „Naše služby vytvoří silnou základnu pro dosažení podnikatelských úspěchů, tuzemských i mezinárodních. Dvě silné a mezinárodně uznávané značky jako FC Bayern Mnichov a DHL budou vzájemně těžit i ze sponzoringu.“
Díky této dohodě získala DHL široká reklamní práva spolu se závazkem exkluzivní spolupráce v oblasti logistiky, kompletního zajištění elektronického obchodování i tradičních poštovních služeb. Tato práva zahrnují natáčení reklamních spotů, PR akce a použití společného loga. Sponzorování sportovních událostí hraje již několik let klíčovou roli v marketingové komunikaci obou hlavních značek skupiny Deutsche Post DHL.