Logistika a sklady

Společnost DPD zvyšuje komfort doručování

Zákazníci si mohou vybrat čas doručení zásilky.

Přepravní společnost DPD CZ nově nabízí zákazníkům volbu, kdy si přejí doručit svou zásilku. Nová funkce ve webové aplikaci DPD Kurýr umožňuje vybrat si ve větších městech dodání zásilky v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách. Jedná se o novinku na českém trhu, kterou DPD zavádí jako první ze zásilkových firem. Koncovým zákazníkům přináší nezávislost a vyšší komfort při doručování. Blíže aplikaci představuje nový reklamní spot s režisérem a hercem Jakubem Kohákem v hlavní roli.
 
Webová aplikace DPD usnadňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu nebo e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilů nebo tabletů.

„Ve webové aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující časový interval doručení zásilky, kontakt na kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. Přes aplikaci si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám.
 
Upravit termín a adresu doručení nebo si změnit doručení kurýrem na osobní odběr v DPD ParcelShopu. „Absolutní novinkou v aplikaci je funkce, díky které si můžou příjemci z větších měst zadat požadavek na dobu doručení v dopoledních, odpoledních nebo večerních hodinách,“ říká Ondřej Vaňha a dodává: „Jsme přesvědčeni, že zákazníci od přepravních firem očekávají flexibilitu a ochotu vyjít vstříc potřebám moderního zaměstnaného člověka, a proto přicházíme s další službou, která zajistí lepší komfort při doručení zásilky.“

 

Přečtěte si také

Back to top button