Logistika a sklady

Společnost Krispy Kreme zvolila řešení ZetesAres DSD SaaS ke zvýšení prodeje

Zetes (Euronext Brussels: ZTS) získala 3letý kontrakt na implementaci řešení ZetesAres Direct Store Delivery (DSD) pro společnost Krispy Kreme UK.

Společnost Krispy Kreme, která se proslavila svými speciálními koblihami, zvolila řešení SaaS provozované na platformě Zetes MCL Mobility Platform™ k zajištění snadné implementace a správy. Zetes zajistí společnosti Krispy Kreme kompletní služby včetně hostovaného software, poskytnutí mobilních zařízení  se vzdálenou správou a komplexní služby podpory za fixní měsíční platbu.
 
ZetesAres je pokročilé DSD (Direct Store Delivery) řešení, které bylo navrženo speciálně pro správu dodavatelských řetězců s rychloobrátkovým  zbožím. Výrobcům poskytuje vysokou úroveň kontroly a přehled nad dodávkami a prodejními procesy pomocí mobilního zařízení, a tak zvyšuje výnosy z prodeje a usnadňuje plánování dodávek.
 
Společnost Krispy Kreme dodává své speciální koblihy do více než 50 maloobchodů a 600 velkoobchodů v celém Spojeném království a může se pochlubit tím, že všechny její produkty jsou každodenně vyráběny a doručovány čerstvé. Tato společnost má zavedený model přesného plánování spotřeby, v rámci kterého v reálném čase sleduje prodejní údaje a na jejich základě každý den dodává správné produkty na správná místa. Kromě toho společnost Krispy Kreme poskytuje svým 650 odběratelům vysokou míru flexibility v tom, jaké položky si mohou doobjednat a umožňuje také další neplánované dodávky.
 
Poptávka po produktech tohoto výrobce se každý den značně mění, což společnost Krispy Kreme vedlo k výběru řešení ZetesAres místo samostatně provozovaného modelu s doplňováním podle prodejů. S řešením ZetesAres může společnost Krispy Kreme optimalizovat dostupnost svých produktů a provozní náklady díky přesné předpovědi poptávky a minimalizaci ztrát. Za tím účelem byli pracovníci v provozu vybaveni mobilními zařízeními, pomocí kterých lze v reálném čase sledovat stav dodávek. Společnost Krispy Kreme tak může z centrály přesně předpovídat poptávku a spravovat dostupnost zboží ve více než 650 odběrných místech. Snadno lze zajistit i neplánované dodávky, což společnosti Krispy Kreme zajišťuje možnost každodenního flexibilního zásobování odběratelů.
 
Řešení ZetesAres je provozováno na platformě Zetes MCL Mobility Platform™, což je cloudová platforma umožňující centralizovanou správu mobilních aplikací, zařízení a uživatelů. Díky využití tohoto přístupu společnost Krispy Kreme podstatně sníží časovou i finanční náročnost implementace a složité procesy související se zaváděním nového softwaru v budoucnosti.
 
„Investice do řešení ZetesAres nám zajistí efektivní správu zásob a doplňování zboží v reálném čase a umožní nám rychle dimenzovat všechny operace při současném trvalém růstu počtu našich prodejních míst. Díky výběru kompletního řešení ve formě managed services má Krispy Kreme okamžitý přístup k infrastruktuře pokročilých technologií dodavatelského řetězce, která nám pomůže zvýšit výnosy s minimálním vlivem na naše stávající prostředky IT a investiční výdaje,“ říká Nicola Fisher, systémový ředitel ve společnosti Krispy Kreme.
 
„Řešení DSD (Direct Store Delivery) jako ZetesAres je pro Krispy Kreme perfektním produktem, protože jde o silnou značku dodávající každodenně čerstvé produkty s krátkou trvanlivostí. Pro společnost, která provozuje velkou síť prodejních míst, řešení ZetesAres pomáhá zajistit správný transport, dostupnost i odpovídající vystavení zboží na odběratelském místě, což pomáhá zvýšit prodeje,“ říká Marco Malaihollo, generální ředitel společnosti Zetes UK.
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button