Motorismus

Nové logo Citroën

Nové logo Citroën signalizuje vstup do moderní éry. Citroën představil svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety.

Citroën touto novou identitou vyjadřuje svou snahu urychlit svou cestu směrem k cenově dostupné elektromobilitě a rozšířit hodnoty dostupnosti, odvahy a pohody, které má od počátku ve svých genech.

Přečtěte si také

Nové logo je reinterpretací původního loga, které poprvé použil zakladatel značky André Citroën a které bylo inspirováno úspěchem jeho prvního kovodělného podniku, jenž vyráběl šípová ozubení. Známý technický odkaz na dvojité šípy je od té doby základem identity značky Citroën

Elegantní nový znak, který značí přechod značky do nové éry, bude představen koncem září na koncepčním voze, který reprezentuje skutečný manifest značky. Od poloviny roku 2023 se pak bude postupně používat u budoucích sériových i koncepčních vozů Citroën. Výrazný vylepšený vertikální ovál udává nový směr designerského jazyka, v němž se vizuálně výrazný odznak stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech modelů Citroën.

Nové logo je součástí nové identity značky, která se uplatňuje u všech fyzických i digitálních médií, a doplňuje ho nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën“.

Vincent Cobée, generální ředitel značky Citroën, prohlásil: „Nastal čas, aby Citroën přešel na nový, modernější současný styl. Naše nová identita symbolizuje pokrok: fyzicky přepravujeme naše zákazníky v progresivních vozech orientovaných na budoucnost a emocionálně zajišťujeme, aby celá jejich zkušenost – včetně přechodu na elektromobily – byla dostupnější, pohodlnější a příjemnější. Naše tradice inspirovat zákazníky odvážnými vozy nás vede k novému vstřícnějšímu přístupu k rodinné mobilitě zítřka.  Jsme přesvědčeni, že všichni naši minulí, současní i budoucí zákazníci se shodnou na tom, že ‚Nothing moves us like Citroën‘.“

Nové logo Citroën

Ústředním prvkem nové identity značky je přepracovaný světoznámý symbol Citroënu, který tvoří dva šípy. Jedná se o desátou velkou změnu designu loga Citroën od založení společnosti v roce 1919, s většími a výraznějšími šípy, v kontrastu s jemnějším vertikálním oválným rámem.

Toto nápadnější vertikální oválné logo znamená nový směr v designerském jazyce produktů a vizuálně výrazný odznak se stane okamžitě rozpoznatelným charakteristickým prvkem všech modelů Citroën.  Kromě toho se objeví na všech komunikačních médiích a v kontaktních místech značky jako modernější, grafičtější znak přizpůsobený novým digitálním médiím. 

Alexandre Revert, Global Brand Designer: „Snažili jsme si ujasnit naše budoucí směřování a zdálo se nám logické vrátit se graficky k prvnímu logu André Citroëna, které představovalo autentický příslib dostupné a inovativní mobility pro všechny. Postupný přechod k výraznějšímu a viditelnějšímu podpisu značky představuje významný, i když nenápadný vývoj, kdy preciznost technických účelných šípů kontrastuje s vřelostí a téměř lidskou jemností oválu, který je obklopuje.“

Zdroj
TZ

Přečtěte si také

Back to top button