Různé

Autobazary začínají pořádat webináře pro zájemce o nákup vozu. Chytnou se i prodejci ojetých náklaďáků?

Obchodování s ojetinami se zásadně změní, říká třetí největší český prodejce ojetin v ČR, který aktuálně spouští edukativní webináře pro zájemce o nákup ojetého vozu

Aktuální situace spojená s nemocí Covid-19 mění nákupní chování napříč všemi obory a stranou nezůstal ani obchod s ojetými vozy. Podle Pavla Mařince, majitele společnosti MAMA CAR, která je třetím největším českým prodejcem ojetých vozů v republice, dochází v tomto oboru v současné době k zásadní proměně obchodních modelů a zákaznického chování. Podle něj se model obchodování s ojetými vozy v blízké budoucnosti zásadně změní.

Velká část obchodu se přesune do on-line prostředí, a to nejen samotný prodej vozů zákazníkům, ale také výkup vozidel, poradenská činnost a vyřízení veškerých finančních služeb včetně pojištění,“ říká Mařinec, který ve své společnosti spouští nejen samotný online prodej ale také online chat pro zákazníky, kteří teprve vůz vybírají. Zásadní novinkou ale budou webináře s edukativní tématikou: Chceme našim klientům touto novou formou komunikace poradit, jak vybírat ojeté auto a také nabídnout možnost nahlédnout pod ruce našim technikům,“ říká Mařinec a pokračuje: Ti jim například vysvětlí, kde se na nejběžnějších vozidlech nachází VIN, co znamenají číselné kódy na sklech nebo třeba jak se pozná stáří pneumatiky.“ Webináře budou dále obsahovat například základní rady jak prověřit kupovaný vůz, kde takový vůz kupovat, jak jej financovat, jaké požadovat záruky a další užitečné rady, které zájemce o ojetý vůz může potřebovat. Mařinec na těchto webinářích počítá také s účastí odborníků a zástupců z Asociace autobazarů, leasingových, úvěrových nebo pojišťovacích společností, stejně tak jako třeba se zástupci servisů a STK. Program a hosty budeme připravovat podle aktuální situace a zájmu zákazníků,“ vysvětluje k tomu Mařinec.

Webináře budou zcela zdarma a jejich termíny budou zveřejněny na stránkách www.mamacar.cz, nicméně první webinář by se měl konat již v prvních prosincových dnech. Přihlášení k účasti na webináři může být i v anonymním režimu, a účastníci budou mít možnost pokládat také otázky formou připojeného chatu. Nezodpovězené, nebo náročné dotazy pak bude možno vyřešit emailem na adrese webinar@mamacar.cz.

Přečtěte si také

Back to top button