cargo-partner rozšiřuje portfolio železničních přepravních služeb po Hedvábné stezce
Mezinárodní poskytovatel přepravy a info-logistiky představil od počátku roku řadu nových služeb pro železniční dopravu z Číny do Rumunska, Velké Británie, Slovenska a Švédska, jakož i kombinované řešení námořní / železniční přepravy z Japonska do Německa a Polska.
Vlivy dopravních omezení spojených s pandemií COVID-19 vedl k nedostatku kapacit v námořní i letecké dopravě mezi Čínou a Evropou. V důsledku toho železniční doprava po Hedvábné stezce získává na oblibě jako spolehlivá, nákladově efektivní a ekologická alternativa. Společnost cargo-partner nabízí řešení železniční dopravy již mnoho let a neustále rozšiřuje své importní i exportní portfolio služeb na této trase. Od začátku roku 2021 poskytovatel logistiky uvedl na trh řadu nových FCL a LCL služeb železniční přepravy z Asie do mnoha destinací v Evropě.
Ze Šanghaje do Bukurešti
V červenci 2021 společnost cargo-partner představila nové LCL řešení železniční dopravy ze Šanghaje do Bukurešti s týdenními odjezdy a door-to-door tranzitním časem přibližně 28 dní. Poskytovatel logistiky má v Rumunsku specializovaný tým železniční dopravy a vidí na této trase velký potenciál. Stefan Krauter, CEO cargo-partner, uvádí: „Díky našemu LCL spojení ze Šanghaje přes Xi’an do Bukurešti se považujeme za průkopníka na této trase a jsme schopni poskytnout jedinečné dopravní řešení. V zemi už obsluhujeme několik důležitých zákazníků a v budoucnu plánujeme tuto divizi ještě rozšířit. „
Z Číny do Velké Británie
Ve stejném měsíci uvedl tým cargo-partner ve Velké Británii nové řešení železniční přepravy z Číny s využitím uzlů v Xianu a Varšavě. Pro LCL zásilky nabízí cargo-partner týdenní servis z různých kontejnerových terminálů v Číně, včetně Šanghaje, Ningba, Shenzhenu a Tianjinu do Basildonu. Toto kombinované řešení železniční a silniční přepravy přichází s tranzitním časem přibližně 30-32 dní. V případě FCL zásilek může poskytovatel logistiky dosáhnout dobu přepravy z terminálu v Xianu do přístavu Immingham přibližně 25 dní, pomocí kombinace železniční a námořní dopravy.
Z Ningba do Dunajské Stredy
Společnost cargo-partner, profitující z přímého železničního spojení ve svém iLogistics centru v Dunajské Stredě, nedávno představila nový LCL servis z Ningba do Dunajské Stredy přes Xi’an. Tranzitní čas je přibližně 25 dní s pravidelným odjezdem každou neděli. Konsolidace a dekonsolidace probíhá ve vlastních skladech společnosti cargo-partner v Ningbu a Dunajské Stredě, čímž se minimalizuje riziko vzniku škod. Díky přímému propojení mezi slovenským skladem společnosti cargo-partner a železničním terminálem není nutná přeprava tahačem, což vede ke snížení nákladů a času přepravy.
Z Xi’anu po Karlshamn
Začátkem tohoto roku společnost cargo-partner rozšířila svou nabídku železniční dopravy o nový LCL servis z čínského Xi’anu do švédského Karlshamnu s tranzitním časem 22 až 24 dní. Stefan Krauter vysvětluje: „Tento přírůstek k existujícímu portfoliu železniční dopravy ve Švédsku nám umožňuje nabídnout našim zákazníkům spolehlivou alternativu k letecké a námořní přepravě s nízkým rizikem přetížení, krátkými dodacími lhůtami a konkurenceschopnými cenami. Kromě toho dokážeme zajistit snadnou celní manipulaci a rychlou domácí distribuci. Jako další krok v současnosti vyvíjíme odpovídající exportní servis ze Švédska do Číny. „
Z Japonska do Polska a Německa
Ačkoliv většina řešení železniční přepravy společnosti cargo-partner spojuje Čínu s Evropou, poskytovatel logistiky od tohoto roku doplnil své portfolio železničních služeb o kombinaci námořního a železničního řešení. cargo-partner nyní poskytuje týdenní FCL a LCL spojení intermodální námořní / železniční dopravy z Tokia, Jokohamy, Nagoyi, Kobe a Toyama Shinka do Polska a Německa s další distribucí v celé střední a východní Evropě.
Všechna řešení železniční dopravy cargo-partner přicházejí s door-to-door servisem, včetně vyzvednutí a dodání, celního odbavení, skladování a správy zásob, jakož i se širokou škálou služeb s přidanou hodnotou. Poskytovatel logistiky kromě řešení železniční dopravy z Asie do Evropy nabízí i četné spojení na východ a organizuje ucelené vlaky přes železnou Hedvábnou stezku.