Logistika a sklady

DHL Express spouští globální kampaň pro eCommerce

Deutsche Post DHL Group zahajuje globální brandovou kampaň v oblasti eCommerce a vyzdvihuje tak svoji silnou pozici na logistickém trhu. DHL Express podporuje nejen spolehlivou přepravu v rostoucím odvětví eCommerce, ale také přináší firmám poradenství.

Rychlý vývoj eCommerce vývoj byl výrazně zesílen pandemií a společnosti všech typů a velikostí musí být schopny vyrovnat se  s neustále rostoucí,  digitálně řízenou poptávkou. DHL Express má dlouhodobé mezinárodní zkušenosti v oblasti eCommerce a s ní  souvisejícími logistickými procesy „pomůže zákazníkům držet krok s klikáním“  jejich klientů.

 “Pandemie COVID-19 posunula digitalizaci tak daleko, že jsme během několika měsíců zaznamenali vývoj jako téměř za poslední desetiletí. Stávající online obchody se rozrostly, a současně některé společnosti vstoupily poprvé do online maloobchodního prodeje. Právě nabídka expresního doručování je výhodná pro rychle se rozvíjející eCommerce a může zvýšit nákupní aktivitu a loajalitu spotřebitelů,“ říká John Pearson, generální ředitel společnosti DHL Express.

DHL Express
John Pearson

ECommerce není jen součástí podnikové obchodní strategie společnosti DHL, ale co je důležitější, že se stala klíčovým faktorem růstu globálního obchodu. DHL Express může nabídnout potřebnou rychlost dodání prostřednictvím své globální sítě, která působí ve více než 220 zemích, ale také poradí společnostem s jejich online prezentací. DHL se intenzivně zabývala růstem eCommerce ve svém eCommerce průvodci (White Paper) „The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in.“ která rovněž rozvíjí výhody a příležitosti rostoucího sektoru eCommerce pro B2B prodej.

Kampaň zahrnuje neobvykle vytvořený televizní spot, který přitahuje pozornost pomocí technik kombinovaných médií vytvářejících vizuální schémata. V kombinaci s jedinečným komentářem britského herce Toma Hollandera (v anglickém znění) – známého z filmu Piráti z Karibiku –  rýmem vysvětluje, jak se eCommerce za posledních několik let rychle rozrostla.

Vypráví příběh online nakupování od raných dob, kdy maloobchodník a dopravce snadno sledoval a uspokojoval poptávku, až k tomu, jak se online nakupování stalo  zavedenou, téměř rutinní součástí našeho života.

Hlavní myšlenkou je, že DHL může pomoci firmám vypořádat se s vysokou poptávkou a „držet krok s klikáním“. Kromě televizního spotu, se kampaň bude k vidění ve  více než 30 zemích napříč digitálními kanály, a to jak v podobě digitálních bannerů, videoreklam, tak i tiskových reklam.

Přečtěte si také

Back to top button