Různé

ČPP pojištění Kalamita

ČPP pojištění Kalamita. Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group pro letošní motoristickou sezónu připravila pro své klienty připojištění kalamita, které jejich vozidlo ochrání proti vichřici, povodni a záplavě. Nabídku mohou využít nejen noví, ale i stávající klienti.

Čím dál více motoristů si uvědomuje, že povinné ručení nepředstavuje finanční ochranu pro jejich vozidlo, protože kryje případy, které způsobí provozem svého vozidla jinému, ať už na majetku či na zdraví. Ochranu svého vozidla mohou řešit u novějších vozidel pomocí komplexního havarijního pojištění.

ČPP pojištění Kalamita

V případě starších vozidel pak k povinnému ručení využívají stále populárnější formu cenově příznivějších připojištění. Takovým příkladem mohou být škody způsobené živelními událostmi. Příkladnou ukázkou ničivé síly přírodních živlů byly škody způsobené tornádem na jižní Moravě v roce 2021, a to nejen na nemovitém majetku, ale také na motorových vozidlech.

Připojištění Kalamita je dalším rozšířením nabídky připojištění k povinnému ručení. Celkem jich ČPP nabízí již 14, a zájem klientů o rozšíření pojistné ochrany vozidla trvale roste. U nově sjednávaných povinných ručení připadá na jednu tuto smlouvu nejméně jedno motoristické připojištění navíc, přičemž největší zájem mají klienti o připojištění skel.

S motivem kampaně se lidé setkají také na outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví na teploměrech u čerpacích stanic nebo LED obrazovkách ve 25 městech. Spot bude také k vidění na obrazovkách BUS TV v 17 lokalitách. Kampaň se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách a jejich přílohách, Metru, 5plus2, HN, Economu, E15, Reflexu, Světu motorů, Nedělním Blesku, Magazínu sport, Týdeníku Televize, TV revue, TV Maxu, časopisu Setkání, časopisu Chatař a chalupář, Transportu a logistice a v regionálních novinách a dalších. Regionální ředitelství dostanou pro pobočky plakáty a letáky ke kampani. Kampaň bude doplněna také různými formáty v rámci online propagace – Google Ads, Sklik, Youtube.

Zdroj
TZ

Přečtěte si také

Back to top button