Různé

Nový šéf marketingu a komunikace

Nový šéf marketingu a komunikace. Do čela marketingového a komunikačního oddělení českého, slovenského a maďarského zastoupení výrobce nákladních vozidel Scania se od ledna postavil Martin Lauer.

Má za sebou bohatou kariéru na vedoucích pozicích v komunikaci a marketingu. Působil mimo jiné ve společnostech Mercedes-Benz Czech Republic, Škoda Auto, Ogilvy One nebo v Českomoravské stavební spořitelně. 

Nový šéf marketingu a komunikace

Martin Lauer na pozici střídá Ondřeje Koubka, který byl vedením marketingového oddělení dočasně pověřen po odchodu Romany Polachové ke konci listopadu. Ondřej se bude opět naplno věnovat udržitelnosti a elektromobilitě na pozici Driving the Shift Directora.

Martin je absolventem pražské Vysoké školy ekonomické a v oblasti marketingu a komunikace se pohybuje od roku 1995. Mezi lety 2001 a 2006 působil jako marketingový manažer značek Mercedes-Benz a smart, následně se mezi roky 2006 a 2010 stal šéfem globální komunikace a PR ve Škodě Auto a v letech 2010 a 2012 vedl marketing českého zastoupení mladoboleslavské značky.

Příchodem do společnosti Scania se Martin Lauer vrací po více než deseti letech do automotive. V mezidobí působil jako managing director české pobočky digitální agentury Ogilvy One nebo jako marketingový ředitel Českomoravské stavební spořitelny.

„Jsme nadšeni, že náš tým může posílit člověk s tak bohatými zkušenostmi v oblasti marketingu a komunikace. Je to pro nás zásadní. Věřím, že v současné, v mnohém komplikované situaci se právě marketing může stát jedním z klíčů k úspěchu i v sektoru B2B,“ říká Zdeněk Petrás, generální ředitel Scania CER.

Přečtěte si také

Back to top button