Silniční doprava

Miroslav Rubeš převzal dva vozy MAN TGS 8×6

Miroslav Rubeš převzal dva vozy MAN TGS 8×6. Dlouholetý zákazník společnosti MAN rozšířil svůj vozový park o dva nové vozy TGS 8×6 s motorem 520 k a třístrannou sklápěčkou Molčík. Převzal je v Čestlicích a my jsme byli u toho.

Firma Miroslava Rubeše, sídlící v Úžicích u Kralup nad Vltavou, se v dopravě a v oblasti zemních prací pohybuje od roku 1992. A od té doby je věrná značce MAN a jejím produktům. V současné době má ve své flotile pět vozidel v konfiguraci 6×4, z nichž některá už značně dosluhují. A jelikož si pan Rubeš do firmy pořídil nové traktorbagry, potřeboval nové stroje. 

Rozhodl servis a přístup

Jak nám řekl pan Rubeš, před nákupem si udělal průzkum trhu, a že si zvolil opět MANy, má vícero důvodů: „Důležité pro nás bylo vysoce profesionální jednání pánů Hrazdíry a Váni. Pak také rozhodla skutečnost, že kousek od Úžic je v Postřižíně autorizovaný servis, což je obrovská výhoda. A v neposlední řadě jsme dostali opravdu zajímavou nabídku.“ 

MAN osazuje skladové vozy sklápěčkami od firmy Molčík už dlouhá léta

Tentokrát si ale pořídil TGS v konfiguraci 8×6, která je sice o něco dražší, ale uveze více nákladu za podobnou spotřebu. Jak potvrzuje i prodejce Pavel Váňa, v současnosti jsou tyto vozy žádanější: „Každý rok předpřipravíme pro naše zákazníky 10 kusů skladových osmkrátšestek a vždy je o ně veliký zájem. Zákazníci si samozřejmě také mohou zadat do výroby osmkrátšestku podle vlastní specifikace.“ A jelikož pan Rubeš nechtěl čekat na výrobu, vybral si dva kousky z nabídky skladových vozidel. Nicméně na skladě samozřejmě mají i verze 6×6. 

Skladovky s Molčíkem

Při konfiguraci skladových sklápěček u nás společnost MAN dlouhodobě spolupracuje s tuzemskou firmou Molčík, která dodává třístranné sklápěče (S3). „Pro tuto firmu jsme se rozhodli zejména kvůli kvalitnímu a rychlému servisu, který je pro naše zákazníky klíčový,“ říká Pavel Váňa. Sklápěcí nástavba je osazena rolovací krycí plachtou. Nicméně pokud si zákazník bude objednávat nové TGS, nechají mu namontovat nástavbu, jakou si bude přát. Pokud si zákazník bude objednávat své nové TGS do výroby, není problém podvozek osadit nástavbou (korbou) od kteréhokoliv výrobce.

Tlačítka Easy Control usnadňují řidiči život

Ryze terénní vozy 

Pan Rubeš si pořídil model TGS 8×6 s motorem D26 o výkonu 520 k (382 kW) spojeným s 12stupňovou automatizovanou převodovkou ZF TraXon s terénním režimem. „I díky pohonu 8×6 se jedná o ryze terénní vozidlo, určené do náročného terénu,“ vysvětluje Pavel Váňa. Že vozidla nečeká jednoduchá práce, dokazuje i cyklonový filtr na pročištění vzduchu, nainstalovaný na čelní masce. 

Sklápěčka je vybavena krycí plachtou

Vozidla jsou vybavena funkcí Easy Control, tlačítky na dveřích může řidič zvenku zapnout a vypnout motor, aktivovat PTO, zapnout výstražná světla a osvětlení nástavby. V kabině je mezi sedačkami uzavíratelná schránka, což také není úplně obvyklé. 

V kabině je uzavíratelný box

Se službami

Samozřejmostí při předávání vozidel zákazníkům je školení MAN ProfiDrive, díky němuž se zákazník důkladně seznámí s technikou a ovládáním vozidla. Každé vozidlo MAN je vybaveno telematickou jednotkou RIO Box a v letošním roce bude ke každému vozidlu aktivován balíček až pěti digitálních služeb na 12 měsíců zdarma, díky nimž zákazník získá celkový přehled nad jeho provozem. Pan Rubeš se také rozhodl využít nabídku servisní smlouvy ComfortSuper v délce 60 měsíců, a má tak jistotu, že o jeho vozidla bude kvalitně postaráno i po servisní stránce.

Zdroj
Redakce

Přečtěte si také

Back to top button