Logistika a sklady
Charitativní sbírka společnosti DPD pokračuje třetím rokem
I v letošním roce bude pokračovat charitativní projekt společnosti DPD s názvem „A čeho se vzdáte vy?“, který umožní jednoduchým a rychlým způsobem přispět na dobrou věc.
V minulých letech se prostřednictvím tohoto projektu vybralo přes 400 000 korun, které putovaly na konta charitativních organizací. Tváří kampaně zůstává i nadále hlavní hrdina reklamních spotů společnosti DPD herec a režisér Jakub Kohák. Akci již po druhé podpoří nákupní portál Heureka.
Charitativní sbírka probíhá na mikrostránce společnosti DPD www.acehosevzdatevy.cz, kde Jakub Kohák názorně ukazuje, jak aplikace funguje v praxi. „Principem kampaně je přimět naše zákazníky, aby se v čase předvánočních nákupů vzdali drobnosti ve prospěch druhých,“ vysvětluje hlavní myšlenku sbírky Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD CZ.
„Pro většinu z nás je předvánoční čas dobou shonu a stresu, ale také obdobím, kdy bychom rádi pomohli ostatním. Proto se naše společnost snaží podpořit všechny zájemce o pomoc a co nejvíc jim příspěvek usnadnit,“ dodává Ondřej Vaňha. Novinkou v letošním roce je možnost darovat pohodlně i prostřednictvím online platby. V aplikaci navíc uživatel okamžitě uvidí, jak peníze ušetřené třeba za kávu, časopis, zákusek nebo nové boty mohou pomoci a co si daná organizace za takovou částku pořídí.
Cílem kampaně, která bude probíhat od 10. listopadu až do konce tohoto roku, je vybrat co nejvíce peněz na aktivity dvou neziskových organizací. Nadační fond Českého rozhlasu Světluška podporuje společnost DPD již od jeho vzniku. Letos se tedy do aktivit v rámci tohoto projektu, jehož posláním je usnadnit život dětem a dospělým s těžkým zrakovým postižením, zapojila již po dvanácté.
Dále je pomoc určena společnosti Arkadie, která svou činností podporuje důstojný a plnohodnotný život osob se zdravotním znevýhodněním. Reklamní kampaň bude podpořena formou online spotů a bannerů na mediálních serverech Heureka.cz, iDNES.cz, YouTube.com, v reklamní síti Google a na serverech podporující RTB. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích.