Gebrüder Weiss expanduje v Bulharsku
Mezinárodní logistická společnost Gebrüder Weiss přebírá aktivity společnosti Rhenus Bulharsko, čímž posiluje svou pozici v jihovýchodní Evropě. Kupní smlouva byla nedávno podepsána v Sofii a akvizice nyní čeká na schválení příslušnými antimonopolními úřady.
„Akvizice zákazníků a zaměstnanců společnosti Rhenus Bulharsko zdvojnásobuje velikost naší dlouholeté a úspěšné jednotky v Bulharsku a představuje další významný krok v našem rozvoji. Jsme schopni výrazně rozšířit naši přítomnost na bulharském trhu mezinárodní spedice a logistiky a posílit naši distribuční síť o další pobočky,“ říká Wolfram Senger-Weiss, CEO společnosti Gebrüder Weiss. „Tato akvizice představuje náš vstup do oblasti doručování zboží do domu v Bulharsku a rozšiřuje naše geografické pokrytí v regionu.“
„Našim zákazníkům v České republice přinese posílení naší pozice v Bulharsku ještě hustší pobočkovou síť a v důsledku tedy lepší pokrytí daného území a rozšíření našich služeb,“ říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.
Společnost Rhenus působí v Bulharsku již řadu let se svojí centrální pobočkou v hlavním městě Sofii. Její distribuční síť zahrnuje další lokace v Plovdivu na Thrácké rovině a v přístavu Varna u Černého moře, který je nejdůležitějším dopravním uzlem a bránou k severovýchodu země.
„Velmi nás těší, že jsme ve společnosti Gebrüder Weiss našli dlouholetého partnera, který bude společně se stávajícími zaměstnanci úspěšně pokračovat ve vedení poboček společnosti Rhenus v Bulharsku,“ říká Alexander Gečev, generální ředitel společnosti Rhenus Bulharsko. Akvizice zahrnuje pobočky v Sofii, Burgasu, Svilengradu, Varně a Plovdivu. Všichni dosavadní pracovníci na dotyčných pobočkách se stanou zaměstnanci Gebrüder Weiss, manažerský tým společnosti Rhenus Bulharsko poskytne podporu při realizaci transformačních procesů.
Gebrüder Weiss působí v Bulharsku od roku 1993. Ve svých dvou pobočkách v Sofii (Elin Pelin) a Varně nabízí služby v oblasti pozemní, letecké a námořní přepravy a logistických řešení. Do budoucna se počítá také se vstupem do segmentu B2C, službou Home Delivery společnost již nyní dominuje trhu doručování koncovým uživatelům v několika zemích střední a jihovýchodní Evropy.