Motorismus

Iveco Irisbus dostává velkozakázku od společnosti Deutsche Bahn AG

Ramcová smlouva pro německou DB Regio Bus zahrnuje dodávky jedné varianty tohoto typu se sníženým nástupem (Crossway LE, low entry).

Autobusy třídy 12 m jsou z praktického hlediska pohodlné dle nejnovější technické úrovně. Používají se převodovky různého provedení ZF a Voith. K pohonu všech autobusů byl zvolen motor Cursor jen s 8 litry zdvihového objemu, ale s 330 PS.
 
Společnost DB Regio AG přitom sází na osvědčenou ale zároveň také na čistou techniku, která je konformní ve smyslu EEV. EEV (enhanced environmentally friendly vehicle/ekologicky zvlášť šetrné vozidlo) přitom požaduje nejpřísnější t.č. platné hodnoty výfukových splodin. Tato technologie, vyjadřovaná u Iveco Irisbus postupem SCR, je se zřetelem na aspekt náklady/užitek neporazitelná, přičemž šetří životní prostředí v nejvyšší míře. Motor Cursor, to nejlepší ve své třídě ve smyslu váhy, se vyznačuje vedle své účinnosti při spotřebě paliva také nízkou hlučností při provozu.Tuto výhodu oceňují jak hosté při jízdě, tak okolní účastníci provozu.  
 
Vůz Crossway z dílny Iveco Irisbus je v evropském měřítku lídr na trhu a získává stoupence, vedle jmenovaných hodnot hospodárnosti a komfortu, také dlouhými intervaly údržby a velmi dobrou přístupností ke všem svým částem.  Vozidla budou vyráběna ve výrobním závodě Iveco Czech Republic ve Vysokém Mýtě.
Sascha Kaehne, vedoucí prodeje Iveco Irisbus, vidí v rozhodnutí pro Crosswaye potvrzení koncepce konstrukční řady. 
 

Přečtěte si také

Přečtěte si také

Back to top button