Antwell jede Dakar
Antwell jede Dakar. Koncem listopadu byl v Národním technickém muzeu v Praze představen dakarský tým Aleše Lopraise. Jedním z jeho nových partnerů je společnost Antwell Group z Kralup nad Vltavou, jejíž logo je na speciálu Iveco asi na nejprestižnějším místě.
Dakar 2025 se kvapem blíží, v Saúdské Arábii odstartuje tato nejtěžší motoristická etapová soutěž již 3. ledna. Čeští fanoušci nejvíce sledují kategorii nákladních aut, kde máme každý rok nejvíc účastníků. Ti navíc pravidelně bojují o nejvyšší příčky. To je i případ Aleše Lopraise, který po letošní stříbrné pozici myslí na stupínek nejvyšší. Aby toho dosáhl, přistoupil pro následující ročník k zásadním změnám. Svou Pragu V4S DKR alias „Lady“ vyměnil za Iveco Powerstar, připravené Nizozemcem Gerardem de Rooyem. Mění i posádku, navigátora Jaroslava Valtra ml. nahrazuje David Křípal, který má na svém kontě šest dakarských startů v kategorii automobilů, novým mechanikem je Bernard der Kinderen, který nahradí Jiřího Strosse. Přibyli ale i noví partneři. A jedním z nich je společnost Antwell Group.
Sedli jsme si lidsky
„Celé to začalo tím, že jsem vloni při úvaze nad rozšířením svého podnikání směrem do severní Afriky a na další trhy Blízkého východu přemýšlel nad tím, jak se na těchto trzích zviditelnit, ukázat se tam, ale udělat to trochu jinak,“ vzpomíná Jan Pavlíček, majitel společnosti Antwell Group, na počáteční myšlenku, která vedla ke dnešní spolupráci s Lopraisovým týmem. Když se Pavlíček minulý rok s Lopraisem svezl v jeho závodním speciálu, uvědomil si, že jsou si hodně podobní. „Jeho filozofie mi byla hodně blízká. Pochopil jsem, že Aleš má nejen talent, ale je to i obrovský dříč plný energie. Chce být nejlepší v tom, co dělá, a přitom má i velkou pokoru,“ přiznává Jan Pavlíček. A tehdy se mu v hlavě zrodila první myšlenka, jak skrze spolupráci zviditelnit Antwell a zároveň pomoci českému týmu na Dakaru.
Přišel s příběhem
Jan Pavlíček definitivně spojil jméno své firmy Antwell Group s účastí Aleše Lopraise na Dakaru 2025, který je jednou z nejsledovanějších motoristických akcí na světě, letos na konci srpna. „Nechtěl jsem mít jenom logo na autě, které se ztratí v záplavě ostatních. Chtěl jsem tu naši spolupráci udělat jinak, stejně jako to dělám ve svém podnikání s klienty,“ říká majitel Antwell Group. A byl to sám Aleš Loprais, který dal příběh tomu, jak obě značky propojit dohromady. „Přinesl tolik úžasných nápadů, jak propojit jeho byznys s tím mým, až jsem si myslel, že se bavím s výjimečným markeťákem a ne závodníkem. Samozřejmě více uvidíte během přenosů a sledováním sociálních sítí. A byl to Aleš, kdo přišel s tím, že logo Antwellu bude na kabině hned nad obrázkem jeho strýce Karla Lopraise,“ vzpomíná Jan Pavlíček na inspirující setkání s Alešem Lopraisem. V rámci této spolupráce chce Antwell netradičním způsobem prezentovat své služby i fanouškům českého motorsportu.
Doprava, pronájem a servis
Antwell Group s.r.o. je česká společnost, která se od roku 1998 zaměřuje na logistiku a nákladní dopravu. Poskytuje komplexní služby v oblasti přepravy (Antwell Logistics), servisu nákladních vozidel (Antwell Servis), pronájmu (Antwell Rental) a prodeje ojetých vozů (Antwell Used). Provozuje také Autocentrum na servis osobních vozidel. Firma klade důraz na ekologii, moderní technologie a spolehlivost. Její flotila čítá přes 400 vozidel a zaměstnává více než 120 lidí. Antwell je také partnerem značek Renault Trucks a Krone Used, pro které zajišťuje servis. Sídlí v Kralupech nad Vltavou a nově otevřela také pobočku v Brně.