Silniční doprava

Antwell servis: staráme se, jako by to byla naše technik

Antwell servis: staráme se, jako by to byla naše technik. K servisním službám přistupuji jako majitel dopravy. Nabízím rychlost opravy, kvalitu, efektivitu, dobrou cenu a transparentnost, říká Jan Pavlíček ze společnosti Antwell Group, dříve JP Spedition. 

Poprvé jsme o transformaci společnost JP Spedition z Kralup nad Vltavou do Antwell Group psali v čísle 12/2022–01/2023. V únorovém vydání jsme představili službu pronájmu dopravní techniky Rentals, nyní se zaměříme na servisní služby. 

Přenášejí vlastní zkušenosti

Společnost Antwell Group má v současnosti ve svém vlastnictví cca 240 jednotek dopravní techniky a dalších 100 objednaných, všechny si kompletně servisují sami. Už v době, kdy byla firma JP Spedition klasickou dopravou, se o své soupravy starali sami a získali tak značné know-how. Od značky Renault Trucks například získali možnost provádět u svých nových vozidel i garanční opravy. Ve flotile ale mají i vozy značek DAF či MAN, vedle nich si jejich servis poradí i se značkami Volvo, Mercedes-Benz či Iveco. V případě návěsů mají největší zkušenosti s technikou Krone, Schwarzmüller, Schmitz a Kögel. „U těchto značek dokážeme garantovat kvalitu, a hlavně rychlost opravy, která je pro nás klíčová, a to díky tomu, že na ně držíme v našem skladu potřebné náhradní díly,“ říká Jan Pavlíček, majitel Antwell Group. Nicméně jak dodává, jejich dodavatelé dílů jim dokážou v případě poptávky rychle vyjít vstříc. 

Jan Pavlíček, majitel Antwell Group

Antwell servis: Rychle, kvalitně a transparentně

Antwell se zaměřuje na pozáruční servis, a to hlavně na rychlé mechanické opravy, díky nimž může zákazník co nejdřív odjet s funkční technikou. „V některých případech dokážeme fungovat skoro jako pit stop. Klient nám nafotí poškození, my si dopředu připravíme náhradní díl a ten pak jenom rychle vyměníme,“ vysvětluje na příkladu Jan Pavlíček. Samozřejmě ale necouvnou ani před složitější opravou. Jako jediní například v okolí Kralup nad Vltavou provádějí lakování, nebojí se ani práce na cisterenách, svařují hliník, opraví i skříně a jejich mechanici mají zkušenosti i s hydraulikou. 

Vedle těchto rychlých „jednorázových“ oprav provádějí i pravidelný pozáruční servis, mezi jejich klienty patří firmy Klacska, Omega Trans či EG Energie. Výhodou servisu Antwell je také komplexnost oprav, protože dokáže udělat servis celé soupravy. 

Nemění, ale opravují

„I k externím zákazníkům přistupujeme, jako bychom servisovali vlastní techniku,“ vysvětluje svou filozofii Jan Pavlíček. Servis probíhá podle přesně daného checklistu, díky němuž se mohou často objevit i další závady, o nichž zákazník ani neví a jež mohou v budoucnu vést k zastavení vozidla. Servisní technici mají snahu opravovat a hledat problém, a ne jenom všechno měnit, což může ve výsledku ušetřit majiteli vozidla nemalé peníze. „Samozřejmě musí počítat s náklady na mechanickou práci, nicméně ve výsledku můžou být nižší, než když se vymění i díly, které se měnit nemusely,“vysvětluje Jan Pavlíček. Dalším zásadním pilířem servisních služeb je naprostá transparentnost při opravách a komunikace se zákazníkem, bez předchozí domluvy se nic navíc neudělá. Zákazník se dozví detaily opravy i důvody konkrétních kroků, a dokonce má možnost přijet podívat se na její průběh přímo v servisu. Po opravě také dostane starý díl, který byl vyměněn.

„Po dohodě se zákazníkem také volíme kvalitu náhradních dílů, a to hlavně podle stáří vozidla. Vedle originálních dílů dokážeme nabídnout i díly kvalitativně srovnatelné s prvovýrobou, ale i ekonomičtější aftermarket. Vždy jsou to ale součástky, které už máme odzkoušené a můžeme se na ně spolehnout,“ dodává Jan Pavlíček. Například v případě filtrů či olejů sází jen na vysokou kvalitu, protože v tomto ohledu se nevyplatí šetřit. 

Pojistné události

Pokud je zákazník klient pojišťovny Kooperativa či České podnikatelské pojišťovny, zprostředkuje Antwell opravu pojistných událostí, v ostatních případech je třeba zavolat likvidátora dané pojišťovny. Mají také certifikát pro opravy poškození čelních skel do velkosti 15 cm, opravují zde i „ďubky“. „Vzhledem k tomu, jak se nám půjčovna rozšiřuje po celé republice, plánujeme otevření servisu na dalších dvou místech mimo naši lokalitu,“ poodkryl na závěr našeho povídání své plány Jan Pavlíček, majitel Antwell Group.

Zdroj
Michal ŠtenglAntwell Group

Přečtěte si také

Back to top button