Logistika a skladyMotorismus

GEFCO bude v Číně doručovat koncovým zákazníkům elektromobily Polestar

Službu Home Delivery zajistí v Šanghaji a Pekingu pro prémiovou značku výkonných elektromobilů Polestar přes platformu GEFCO Moveecar. Ta je pro doručování vozů používána i v České republice, kde přes ni koncovým zákazníkům GEFCO od spuštění služby doručilo již několik set aut.

Zákazník společnosti Polestar si jen zvolí, kdy a kam chce vozidlo dodat a GEFCO my jej přistaví, aniž by musel chodit do dealerství. Nová smlouva mezi GEFCO a Polestar navazuje na dlouhodobou spolupráci obou firem v oblasti logistiky nových vozů, konkrétně přepravu aut z Evropy do Číny, kterou uzavřely v roce 2016.

Polestar je nezávislá švédská prémiová značka elektrických vozů, založená společnostmi Volvo Cars a Geely Holding. Od svého založení v roce 2017 využívá specifickou technologickou a konstruktérskou synergii se společností Volvo Cars.

Společnost GEFCO disponuje rozsáhlou flotilou nákladních vozů vhodných pro dodávku elektromobilů Polestar klientům společnosti v Šanghaji a Pekingu. Díky platformě Moveecar a možnostem trackingu, který nabízí, budou mít zákazníci informace o dodávce vozu v reálném čase.

Moveecar na českém trhu

Českým zákazníkům GEFCO platformu Moveecar představilo již v září 2019. „Služba si velice rychle našla své příznivce třeba v řadách leasingových firem, pro které nyní objednané vozy koncovým klientům doručujeme. Od spuštění v Česku mluvíme o několika stech vozidlech, které jsme předali novým majitelům,“ popisuje službu v režimu B2B2C Miloš Mrázek, ředitel FVL pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Aktuální epidemiologická situace urychlila i rozvoj doplňkových služeb, GEFCO nyní kromě ozonizace interiéru před doručením nabízí třeba také bezkontaktní předání vozidla.

Obejví se i v Evropě

Podobnou službu Polestar i jeho matka Volvo Cars pravděpodpobně brzy nabídnou i v Evropě. Švédská automobilka chce totiž do roku 2030 prodávat výhradně elektrická vozidla, a to pouze formou on-line prodeje. V rámci své nové obchodní strategie chce Volvo Cars věnovat značné investice do online prodejních kanálů, radikálně omezit složitost své produktové nabídky a stanovit transparentní ceníky modelů.

Strategie společnosti Volvo Cars se zaměřuje na nejrychleji rostoucí segment globálního automobilového průmyslu: trh s luxusním elektrickými automobily. Automobilka se zavázala dostat se do popředí tohoto segmentu, a proto se bude z hlediska vývoje zaměřovat pouze na elektrická vozidla.

Přečtěte si také

Back to top button